🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  2. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  3. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  4. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  5. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32344.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ربات Scribit دیوارها را به آثار هنری تبدیل می کند [تماشا کنید]

رباتی به نام Scribit که اخیراً در پلتفرم جمع‌سپاری Kickstarter معرفی شده توانسته تنها طی ۲ ساعت، ۱.۶ میلیون دلار سرمایه کسب کند. این ربات که قادر است دیوارها را به آثار هنری تبدیل کند، در ابتدا قرار ...

رباتی به نام Scribit که اخیراً در پلتفرم جمع‌سپاری Kickstarter معرفی شده توانسته تنها طی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پارس آباد استان اردبیل - ۲ ساعت، ۱.۶ میلیون دلار سرمایه کسب کند. این ربات که قادر است دیوارها را به آثار هنری تبدیل کند، در ابتدا - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پارس آباد استان اردبیل - قرار بوده برای آغاز به تولید انبوه خود، تنها ۵۰ هزار دلار سرمایه بدست آورد اما عملکرد خارق العاده‌ی این ربات موجب شده که توجه بسیاری از کاربران به سمتش جلب شود.

چند سال پیش شرکت «کارلو راتی» طراح و معمار معروف ایتالیایی از یک سیستم منحصر به فرد رونمایی کرد که پهپاد‌ها با استفاده از آن می توانستند تصاویر دلخواه خود را روی دیوار‌ ساختمان‌ها نقاشی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پارس آباد استان اردبیل - کنند. این طرح هوشمندانه به نظر می‌رسید اما پیچیدگی و هزینه های بالا، مشکلاتی برای تجاری شدن آن به وجود آورد.

با این وجود به نظر می‌رسد کارلو راتی از طرح قبلی خود درس گرفته و این بار ربات طراحی شده توسط تیم او، ساختار بسیار ساده‌ای دارد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پارس آباد استان اردبیل

ربات Scribit در واقع یک دیوایس دایره‌ای شکل آلومینیومی است که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پارس آباد استان اردبیل - به دو کابل سَبُک وصل می‌شود. سازندگان این ماشین مدعی شده‌اند که آن را می‌توان طی ۵ دقیقه به راه انداخت و برای این کار تنها به دو میخ و یک کابل برق نیاز - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پارس آباد استان اردبیل - است.

گجت یاد شده از چهار قلم و یک پاک کن استفاده می‌کند و می تواند تصاویر و نوشته‌های دلخواه شما را از اپ مخصوصش دریافت کرده و آن را روی دیوار، شیشه‌ و یا تخته‌هایی با ابعاد ۲ متر در ۲ متر طراحی کند. کاربر می‌تواند پس از مدتی طرح روی دیوار را - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پارس آباد استان اردبیل - به کلی پاک کرده یا طرحی دیگر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پارس آباد استان اردبیل - را جایگزین آن کند.

شرکت سازنده‌ی Scribit چند ماه پیش مدعی شده‌ بود - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پارس آباد استان اردبیل - که این ربات در صورت تولید انبوه تا اواخر سال میلادی ۲۰۱۸ به قیمت ۲۴۴ دلار عرضه خواهد شد اما استقبال بیش از حد کاربران در پلتفرم Kickstarter یا دلایلی دیگر موجب شده که این کمپانی رقم دیگری را مدنظر قرار دهد و قیمت احتمالی این ماشین را چیزی در حدود ۴۵۰ دلار تخمین بزند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone