🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  2. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  3. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  4. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  5. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32334.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سونی برای گوشی های هوشمند معرفی شد

در سال های اخیر کیفیت دوربین موبایل پیوسته رو به افزایش بوده تا جایی که امروزه شاهد عرضه گوشی های هوشمندی هستیم که علاوه بر دوربین سه گانه، قابلیت زوم بالا و تصویربرداری اسلوموشن، در محیط های ...

در سال های اخیر کیفیت دوربین موبایل پیوسته رو به افزایش بوده تا - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - جایی که امروزه شاهد عرضه گوشی های هوشمندی هستیم که علاوه بر دوربین سه گانه، قابلیت زوم بالا و تصویربرداری اسلوموشن، در محیط های با نور ناکافی هم - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کارایی خیره کننده ای دارند، حالا اما سونی آماده است تا تصویربرداری را به سطح جدیدی ارتقا دهد.

سونی به عنوان یکی از بزرگترین تامین کننده های سنسور دوربین موبایل های هوشمند در دنیا حسگر تصویر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - چند لایه ای CMOS را معرفی کرده که IMX586 - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نام - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دارد. کمپانی ژاپنی مدعی است که IMX586 از کوچکترین پیکسل دنیا با اندازه ۰.۸ میکرومتر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - برخوردار است که امکان تعبیه ۴۸ مگاپیکسل موثر را در فضایی به اندازه ۱/۲ نمونه های قبلی میسر می کند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان
مقایسه سنسور IMX586 (سمت راست) و سنسور معمولی

IMX586 از نظر کارایی با بهترین دوربین های SLR رقابت کرده و امکان ثبت تصاویر با رزولوشن بسیار مطلوب در موبایل را فراهم می کند. سونی برای افزایش هرچه بیشتر کیفیت فناوری کنترل نوردهی و پردازش سیگنال خود را به این سنسور تصویر آورده که محدوده داینامیک را به چهار برابر مدل های معمولی رسانده است.

این سنسور تصاویر با رزولوشن 4K را با - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نرخ ۹۰ فریم بر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ثانیه، 1080pرا با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه و 720p را با نرخ ۴۸۰ فریم بر ثانیه ثبت می کند.

IMX586 از آرایه فیلتر رنگی Quad Bayer بهره می برد که در آن ۴ پیکسل به صورت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ۲ در ۲ یک مربع را تشکیل داده و حساسیت تصویربرداری را به اندازه یک پیکسل ۱.۶ میکرومتری افزایش می دهند. مهم تر از آن در محیط های با نور ناکافی، سیگنال دریافتی از چهار پیکسل مجاور اضافه شده و نتیجه نهایی تصویری درخشان و با نویز کم خواهد بود.

IMX586 از شهریور ماه به بازار راه پیدا می کند اما زمان عرضه موبایل های بهره مند از این سنسور CMOS جدید هنوز مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone