🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  2. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  4. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  5. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32340.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

لیست و جایگاه غرفه‌های استارتاپ‌ها در الکام استارز منتشر شد

لیست به روز رسانی شده استارتاپ هایی جانمایی شده در سالن الکام استارز منتشر شده و حال افرادی که قصد بازدید از نمایشگاه امسال را دارند می‌توانند با مراجعه به این لیست، از اسامی استارتاپ‌های ...

لیست به روز رسانی شده استارتاپ هایی جانمایی شده در سالن الکام استارز منتشر شده و حال افرادی که قصد بازدید از نمایشگاه امسال را دارند می‌توانند با مراجعه به این لیست، از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مازندران استان مازندران - اسامی استارتاپ‌های حاضر در نمایشگاه و جایگاه آنها با خبر شده تا بازدیدی موثر‌تر داشته باشند.

با افزایش استقبال استارتاپ ها فضای اختصاص یافته به این بخش در بیست و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مازندران استان مازندران - چهارمین نمایشگاه الکامپ افزایش یافته و قرار است در الکامپ بیست و چهارم 5 سالن در اختیار این کسب‌وکارهای نوپا قرار گیرد. امسال سالن های 8 - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مازندران استان مازندران - و 9 و 10 و 11 و 27 در اختیار الکام استارز، الکام گیمز - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مازندران استان مازندران - و الکام ترندز قرار گرفته است.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مازندران استان مازندران
گفتنیست در اقدامی جالب، استارتاپ‌های شرکت‌‌کننده در الکام‌استارز ۹۷ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مازندران استان مازندران - که از جایی خارج از تهران می‌آیند، می‌توانند برای اقامت را‌حت‌تر تیم خود از تاریخ ۵ تا ۹ مرداد با مراجعه به سایت اتاقک  از ۷۰٪ تخفیف رزرو آنلاین اقامتگاه در تهران بهره‌مند شوند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مازندران استان مازندران

همزمان با برگزاری بیست چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک و کامپیوتر سه رویداد جانبی در سالن استارت اپ ها به مدت ۴ روز - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مازندران استان مازندران - برگزار می شود. این سه برنامه به شرح زیر است:

  • اتاق شتاب: فرصتی برای گفتگو با افراد با تجربه، مشاوران، بنیان‌گذاران و منتورهای برتر زیست‌بوم کارآفرینی ایران و اروپا در حوزه های ارزیابی ایده‌ها، کشف نیازهای موجود در بازار، تیم سازی و کار تیمی، راه‌اندازی و شکل‌دهی به استارتاپ ها، - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مازندران استان مازندران - شتابدهی استارتاپ ها، توسعه کسب‌وکار، مذاکره با سرمایه‌گذار و جذب سرمایه است. ثبت نام در این برنامه برای عموم علاقمندان آزاد و مبلغ آن 150 هزار تومان است و برای صاحبان کسب‌وکار 75 هزارتومان.
  • الکام پیچ: در الکام‌پیچ، استارتاپ‌ها کسب و کارشان را - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مازندران استان مازندران - در زمان محدودی برای پنلی از داوران - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مازندران استان مازندران - خبره ارائه کرده و نظرات - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مازندران استان مازندران - آنان را دریافت می‌کنند. درپایان بهترین تیم‌ها معرفی می‌شوند. ثبت نام در این برنامه برای عموم علاقمندان آزاد و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مازندران استان مازندران - مبلغ آن 100 هزار تومان - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مازندران استان مازندران - است.
  • آوردگاه سرمایه: در طی این بخش گروهی از سرمایه‌گذاران پرتجربه فعال در بخش‌های مختلف - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مازندران استان مازندران - اقتصادی و صنعتی کشور در نشست‌هایی ویژه مشتاق تعامل - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مازندران استان مازندران - با استارت‌آپ‌ها و شنیدن ایده‌ها و برنامه‌های آنها هستند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مازندران استان مازندران

برای دریافت لیست کامل و نقشه نمایشگاه امسال به این لینک مراجعه کنید.

گفتنیست در نمایشگاه امسال دیجیاتو نیز به عنوان حامی‌ رسانه‌ای الکامپ در سالن ۲۷ حضور دارد. برخی از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مازندران استان مازندران - اعضای تحریریه دیجیاتو در طول مدت زمان برگزاری نمایشگاه نیز میزبان حضور گرم شما بازدیدکنندگان خواهند بود.

بیست و چهارمین نمایشگاه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مازندران استان مازندران - الکامپ از تاریخ ششم الی نهم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone