🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  2. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  4. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  5. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32333.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

چگونه یک صفحه اکسل را به پاورپوینت لینک یا در آن جاسازی کنیم؟

خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که مجبور می‌شویم به نحوی از اطلاعات یک صفحه اکسل در پاورپوینت ارائه‌هایمان استفاده کنیم. خوشبختانه یکی دو روش خوب برای انجام این کار وجود دارد که بسته به شرایط می‌توان ...

خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که مجبور می‌شویم به نحوی از اطلاعات یک صفحه اکسل در پاورپوینت ارائه‌هایمان استفاده کنیم. خوشبختانه یکی دو روش خوب برای انجام این کار وجود دارد که بسته به شرایط می‌توان به سراغ یکی از آن‌ها رفت. در ادامه به معرفی این روش‌ها می‌پردازیم.

به طور کلی، شما سه راه برای آوردن اطلاعات یک صفحه اکسل به پاورپوینت‌های خود دارید. اولین راه که راحت‌ترین راه هم هست، کپی کردن اطلاعات از صفحه اکسل مورد نظر به اسلایدهای پاورپوینتی است که می‌خواهید از روی آن یک ارائه جامع داشته باشید.

البته همیشه راحت‌ترین راه بهترین راه هم نیست. چرا که با کلیک روی گزینه Paste، تمام داده‌های کپی شده به جداول ساده‌ای تبدیل می‌شوند که برای پاورپوینت قابل فهم است. این یعنی دیگر قادر نیستید که از ویژگی‌های خوب اکسل در ارائه خود استفاده کنید و فقط جدول‌های ساده‌ای در اختیارتان قرار می‌گیرند که باید - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - همه کارهایشان را به صورت دستی انجام دهید.

با - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این حال دو راه خیلی بهتر پیش رویتان قرار دارد: لینک کردن یا جاسازی صفحات اکسل. مطمئنا این دو، - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - روش‌های بهتری نسبت به کپی/پیست کردن - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - داده‌ها هستند و می‌شود با آن‌ها آزادی عمل بیشتری - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - داشت. هر دو روش هم شباهت‌های بسیاری با هم دارد و نتیجه کارشان هم یکسان خواهد بود.

با استفاده از این روش‌ها، در پاورپوینت ارائه خود به صفحات اکسلی دست پیدا می‌کنید که با استفاده از ویژگی‌های کاربردی اکسل می‌توان در آن‌ها دست برد و رویشان - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تغییر ایجاد کرد. فقط شرایط استفاده از این دو فرق می‌کند و باید ببینید که کی و کجا، کدامشان به دردتان می‌خورند.

به زبان ساده اگر یک صفحه اکسل را به پاورپوینت خود لینک کنید، بین آن‌ها یک اتصال دائمی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ایجاد خواهید کرد که به لطف این اتصال، هر تغییری که به مرور روی صفحه اکسل صورت گیرد در پاورپوینت نیز اعمال خواهد شد.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

اما با جاسازی یک صفحه اکسل در پاورپوینت، این اتصال شکسته خواهد شد و دیگر نمی‌توانید به طور خودکار تغییرات ایجاد شده در صفحات اکسل را در پاورپوینت ارائه خود نیز شاهد - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - باشید.

البته هر کدام از این روش‌ها خوبی و بدی‌های خودشان را - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هم دارند. مثلا این درست است که با استفاده از روش لینک کردن می‌شود از حجم پاورپوینت نهایی کم کرد. چراکه در این صورت فایل اکسل مجزا از پاورپوینت خواهد بود و داده‌های موجود در صفحات اکسل به حجم پاورپوینت نهایی اضافه نخواهند کرد.

اما - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - همین مجزا بودن فایل‌ها یک - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مشکل خاص هم دارد. به طور کلی اگر می‌خواهید یک فایل اکسل را به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - یک پاورپوینت لینک کنید،‌ باید هر دو آن‌ها را در یک لوکیشن یکسان قرار دهید تا امکان لینک کردن آن‌ها فراهم شود. پس با این اوصاف، همیشه باید هر دو فایل را دنبال خودتان داشته باشید تا بتوانید آن‌ها را به هم لینک کنید.

با این حال در طرف مقابل، شما در ازای دریافت یک پاورپوینت حجیم، داده‌های آن فایل اکسل را به طور کامل در پاورپوینت ارائه خود جاسازی می‌کنید و دیگر نیازی به دو فایل مجزا از هم ندارید.

این یعنی اگر بخواهید ارائه خود را در اختیار دیگران هم بگذارید، دیگر نیازی نیست مدام هر دو فایل را برایشان - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ارسال کنید و از آن‌ها بخواهید که اکسل و پاورپوینت را با هم لینک کنند. پس نمی‌توان گفت که کدام روش بهتر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از آن یکی است و بسته به شرایط می‌توان از هر یک به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

لینک کردن یا جاسازی یک صفحه اکسل در پاورپوینت چگونه صورت می‌گیرد؟

لینک کردن یا جاسازی یک صفحه اکسل در پاورپوینت، کار ساده‌ای است و مطمئن باشید انجام این کار دردسر زیادی برایتان نخواهد داشت. جالب‌تر اینکه - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پروسه انجام هر دو آن‌ها نیز تقریبا یکسان است و نیازی نیست که برای دسترسی به هر یک درگیر منوهای پیچیده شوید.

برای شروع صفحه اکسل و ارائه پاورپوینتی که دارید رویش کار می‌کنید را باز کنید. سپس به سراغ پنجره اکسل بروید و المان‌هایی که می‌خواهید در پاورپوینت لینک یا جاسازی شوند را انتخاب کنید.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

با راست کلیک روی المان‌های انتخاب شده، گزینه Copy را انتخاب - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کنید تا همگی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آن‌ها در کلیپ‌بورد ذخیره شوند.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

حالا به سراغ ارائه پاورپوینت خود بروید و وارد اسلایدی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شوید که می‌خواهید اطلاعات آن صفحه اکسل در آن جا قرار بگیرد. به آن اسلاید مورد - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نظر که رسیدید، از طریق تب Home روی فلش رو به پایین کلید Paste کلیک و از میان گزینه‌های موجود Paste Special را انتخاب کنید.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

با این کار وارد صفحه Paste Special می‌شوید و اینجاست که بالاخره می‌توانید میان دو گزینه جاسازی یا لینک کردن داده‌های کپی شده انتخاب کنید. اگر می‌خواهید صفحه اکسلتان در - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پاورپوینت جاسازی شود از میان گزینه‌های حاضر در سمت چپ پنجره Paste Special، گزینه Paste را انتخاب کنید.

در غیر این صورت، برای لینک کردن صفحه - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اکسل به سراغ گزینه Paste Link بروید و آن را فعال کنید. مابقی مراحل هم - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - یکسان هستند و در ادامه باید از میان گزینه‌های - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - موجود در لیست مقابل، Microsoft Excel Worksheet Object را انتخاب کنید.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

حالا به محض کلیک روی کلید OK شاهد اضافه شدن داده‌های کپی شده از صفحه اکسلتان خواهید بود.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

با پیمودن این مسیر دیگر کار تمام است و خیلی راحت می‌توانید از داده‌های اکسلتان در پاورپوینت ارائه خود استفاده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بابر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام روزتون بخیر احیانا شرکت شما اطراف امام صادق جلفا سرویس دهی داره؟
پاسخ: بله در امام صادق شهر جلفا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone