🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  2. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  3. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  4. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  5. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32339.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

دانشجویان آلمانی برای بار سوم برنده‌ی رقابت هایپرلوپ اسپیس اکس شدند

روز گذشته تیم آلمانی WARR Hyperloop موفق شد در سومین مسابقه بزرگ طراحی پاد یا حامل هایپرلوپ اسپیس اکس بدرخشد و عنوان نخست را از آن خود کند. در فینال این مسابقات از سه تیم راه ...

روز گذشته تیم آلمانی WARR Hyperloop موفق شد - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در سومین مسابقه بزرگ طراحی پاد یا حامل هایپرلوپ اسپیس اکس بدرخشد - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و عنوان نخست را از آن خود کند.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

در فینال این مسابقات از سه تیم راه یافته به این مرحله خواسته شده بود که پادهای خودشان را برای پیمودن مسیر ۱.۲ کیلومتری مخصوص آماده کنند. با این وجود تنها لازم بوده پاد طراحی شده توسط تیم‌ها قادر - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - باشد بدون نیاز به هیچ نیروی بیرونی، حرکتش را ادامه دهد. لازم به ذکر است که علاوه بر «وارپ هایپرلوپ»، تیم EPF Loop از کشور سوییس و تیم دانشگاه دلفت هلند نیز به مرحله پایانی راه یافته بودند.

تونل مخصوص این رقابت‌ها، بر اساس ویژگی‌های نهایی سیستم حمل و نقل انقلابی ایلان ماسک ساخته شده که جابجایی فوق سریع را در شرایط خلاء ممکن می سازد. در مرحله نهایی، تیمی که در این مسیر نه چندان طولانی بیشترین سرعت را - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کسب کرده به عنوان برنده اعلام شد.

نمونه اولیه پاد(pod) تیم دانشگاه مونیخ در این رقابت توانست به سرعت ۴۵۷ کیلومتر بر ساعت دست یافته، تمامی رکورد‌های قبلی را بشکند و مقام نخست را از آن WARR Hyperloop - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کند.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

پاد این تیم که یک واگن سبک وزن از جنس الیاف کربنی است، تنها ۷۰ کیلوگرم وزن دارد و به موتور الکتریکی با توان ۵۰ کیلووات مجهز شده است. ضمن اینکه سیستم ترمز اصطکاکی پنوماتیک، این وسیله را تنها ظرف ۵ ثانیه از حداکثر سرعت به حالت سکون می رساند.

این رقابت‌ها در واقع سومین مسابقات - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بزرگ اسپیس اکس است که در - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مقر اصلی این کمپانی در شهر هاوتورن (Hawthorne) ایالت کالیفرنیا در آمریکا برگزار - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می‌شود. جالب اینجاست که تیم وارپ هایپرلوپ تا به حال موفق شده در تمامی این مسابقات مقام اول را کسب کند.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

تیم متشکل از دانشجویان آلمانی علاوه بر مقام نخست در مسابقات سرعت، یک جایزه‌ی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نوآوری در طراحی را نیز برای توانایی‌های شناوری بالای غلافشان از آن خود کرده‌اند.

باید گفت تیم مورد - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بحث که از دانشگاه فنی مونیخ (TUM) در این رقابت ها شرکت کرده، سال قبل هم توانسته بود به سرعت‌ ۳۲۴ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ذاکر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ میتونم یه سوال بپرسم باغمیشه تبریز کار انجام میدید
پاسخ: بله در باغمیشه شهر تبریز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone