🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  2. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  3. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  4. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  5. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32335.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

معاون وزیر ارتباطات: تاکنون موردی مبنی بر ناامنی سرویس USSD گزارش نشده است

معاون وزیر ارتباطات از ارائه راهکارهای امنیتی سرویس کدهای دستوری موبایل (USSD) به بانک مرکزی خبر داد و تاکید کرد که تاکنون موردی مبنی بر ناامنی سرویس USSD گزارش نشده است. به گفته «حسین فلاح جوشقانی» ...

معاون وزیر ارتباطات از ارائه راهکارهای امنیتی سرویس کدهای دستوری موبایل (USSD) به بانک مرکزی خبر داد و تاکید کرد که تاکنون موردی مبنی بر ناامنی سرویس USSD گزارش نشده است. به گفته «حسین فلاح جوشقانی» رییس سازمان رگولاتوری - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هنوز رایزنی‌ها و مکاتباتی مبنی بر ادامه این سرویس در دستور کار قرار دارد و از آنجایی که بانک مرکزی بر عدم امنیت آن تاکید دارد، راهکارهای امنیتی برای آن در نظر گرفته شده است.

او با تاکید بر اینکه راهکارهای امنیتی کدهای دستوری موبایل توسط بانک مرکزی در دست بررسی است اظهار داشت که وزارت ارتباطات به هیچ عنوان قبول ندارد که سرویس USSD یک سرویس ناامن است: « با اعمال محدودیت در مورد این سرویس موافق نیستیم و قصد داریم برای - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ادامه فعالیت سرویس راهکارهای مناسبی ارائه دهیم.»

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه در استفاده از کدهای دستوری موبایل تراکنش‌های مردم حفظ می‌شود، گفت:

«تاکنون هیچ موردی مبنی بر ناامنی USSD گزارش نشده‌است. دوستان در بانک مرکزی دغدغه‌های امنیتی دارند که در این زمینه ما آمادگی خود را برای ارائه راهکارهای امنیتی ارائه کردیم و هم‌اکنون روش‌هایی در مورد موضوعات امنیتی این سرویس به بانک مرکزی ارائه کرده و منتظر دریافت پاسخ از سمت آنها هستیم.»

فلاح جوشقانی حرکت شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات کدهای دستوری به سمت استفاده از اپلیکیشن را به دلیل محدودیت USSD ندانست و تاکید کرد که این ماهیت تکنولوژی است و نه چیزی فراتر: «این - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - روند تکنولوژی است که همه سرویس‌ها به سمت اپلیکیشن درحال حرکت هستند و در این زمینه محدودیتی برای این سرویس‌دهنده‌ها ایجاد نشده‌است.»

دستورالعمل بانک مرکزی مبنی بر توقف خدمات روی کدهای دستوری (USSD) ابتدای بهمن‌ ماه - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سال گذشته خبر ساز شد. این ابلاغیه خبر از حذف هرگونه تراکنش و پرداخت از طریق این کدها می‌داد و مهلت ضرب‌العجلی برای آن تعیین شده بود که با وساطت وزارت ارتباطات، انجام آن به تعلیق افتاد. مشکل امنیت مورد اصلی حذف این کدها بود و حالا به نظر می‌رسد که حذف خدمات USSD با رفع حل این مشکل به کل منتفی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone