🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  2. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  3. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  4. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  5. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32348.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

پتنت های جدید سامسونگ و اوپو از حذف شدن دوربین سلفی خبر می‌دهند

شرکت سامسونگ تا به حال پتنت‌های زیادی در رابطه با گوشی‌هایی با صفحه نمایش انعطاف‌پذیر منتشر کرده اما به تازگی پتنت جدیدی از این شرکت کره‌ای منتشر شده که از وجود یک نمایشگر دیگر در ...

شرکت سامسونگ تا به حال پتنت‌های زیادی در رابطه با گوشی‌هایی با صفحه نمایش انعطاف‌پذیر منتشر کرده اما به تازگی پتنت جدیدی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - از این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - شرکت کره‌ای منتشر شده که از وجود یک نمایشگر دیگر در موبایل‌های بعدی‌اش خبر می‌دهد. این مسئله به نوعی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - دوربین سلفی را بدون استفاده خواهد کرد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان

در این پتنت به جزئیات زیادی اشاره نشده اما به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - از صفحه‌های نمایش انعطاف‌پذیر به عنوان نمایشگر دوم گوشی‌های آینده‌اش استفاده کند.

البته به نظر می‌رسد کمپانی تولید کننده‌ی چینی اوپو نیز به دنبال استفاده از طرح مشابهی است. این دو شرکت به دنبال طراحی سیستمی هستند که کاربران بتوانند از صفحه نمایشگر‌های دوم خود برای سلفی‌هایی با دوربین اصلی بهره ببرند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان

بدین ترتیب کاربران - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - قادر خواهند بود با استفاده از دوربین اصلی گوشی‌های بعدی این دو کمپانی که اصولاً از کیفیت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - بالاتری هم بهره می‌برند، سلفی بگیرند و در همان زمان تصاویر را در نمایشگر دوم مشاهده کنند.

اگر چنین طرحی عملی شود مسلماً تعبیه شدن دوربین سلفی در موبایل‌های هوشمند بی معنا شده و کم کم آنها به فراموشی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - سپرده خواهند شد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان

در قسمت دیگری از پتنت سامسونگ، به روش متفاوتی اشاره شده؛ کاربران می‌توانند بخشی از صفحه نمایش گوشی‌های بعدی این کمپانی کره‌ای را خم کرده و از آن قسمت به عنوان نمایشگر دوم بهره ببرند.

این پتنت در تاریخ هفدهم اسفند ماه سال گذشته توسط سامسونگ ثبت شد و سازمان جهانی مالکیت فکری نیز آن را در بیست و یکم تیر ماه منتشر نمود.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان

پیش از این تولیدکنندگان چینی با تعبیه دوربین‌های جهنده سعی داشتند که از تمامی فضای موجود روی صفحه نمایش بهره ببرند و نسبت نمایشگر به بدنه بالاتری را برای گوشی‌هایشان رقم زنند.

حال با توجه به این طرح مفهومی جدید، به نظر می‌رسد که کمپانی‌های مختلف به دنبال راهکارهای دیگری برای حذف بریدگی از بالا نمایشگر خودشان هستند و قصد دارند دوربین سلفی را به طور کلی از بین ببرند.

- تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone