تعمیرات یخچال الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13581.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

افشای قیمت گلکسی M32 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره قیمت گلکسی M32 سامسونگ هستیم و حالا قیمت این گوشی به اینترنت راه پیدا کرده است. طبق گزارش «IANS»، قیمت گلکسی M32 در محدوده ۲۰۵ تا ۲۷۰ دلار قرار می‌گیرد ...

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره قیمت گلکسی M32 سامسونگ هستیم - تعمیرات یخچال الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - و حالا قیمت این گوشی به اینترنت راه پیدا کرده است.

طبق گزارش «IANS»، قیمت گلکسی M32 در محدوده ۲۰۵ تا ۲۷۰ دلار قرار می‌گیرد که با توجه به مشخصات فنی‌اش، مناسب به نظر می‌رسد.

این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با برش قطره‌ای و - تعمیرات یخچال الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز می‌شود. - تعمیرات یخچال الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - حداکثر روشنایی این پنل به ۸۰۰ نیت می‌رسد و رفرش ریت آن - تعمیرات یخچال الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - برابر ۹۰ هرتز خواهد بود. گلکسی M32 از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

سامسونگ برای این محصولش - تعمیرات یخچال الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - چیپ هلیو G85 مدیاتک را درنظر می‌گیرد و آن را در نسخه‌های مختلف مجهز به ۴/۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌کند که اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، مدل بالاتر ۲۷۰ دلار قیمت خواهد داشت. این دستگاه از کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات یخچال الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی چهارگانه - تعمیرات یخچال الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - قرار می‌گیرد که سنسور اصلی‌اش، ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. گلکسی M32 همچنین به دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین تشخیص عمق مجهز - تعمیرات یخچال الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - می‌شود. ابعاد - تعمیرات یخچال الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - این موبایل برابر ۱۶۰ در ۷۴ در ۹ میلی‌متر خواهد بود و وزنش به ۱۹۶ گرم می‌رسد.

سنسور اثر انگشت این گوشی روی فریم آن قرار می‌گیرد و در سه رنگ سفید، مشکی و آبی وارد بازار می‌شود که البته کاربران در تمام کشورها به این سه رنگ دسترسی - تعمیرات یخچال الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - نخواهند داشت. از سایر مشخصاتش می‌توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ با رابط کاربری One - تعمیرات یخچال الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - UI اشاره - تعمیرات یخچال الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - کرد.

انتظار می‌رود گلکسی M32 سامسونگ تا پایان ماه جاری میلادی از راه برسد. البته با توجه به افشای رندرها، مشخصات و حالا قیمت، کاربران نباید - تعمیرات یخچال الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - انتظار چیزی را بکشند و تنها باید - تعمیرات یخچال الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - منتظر عرضه‌اش به بازار برای خریدش باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone