🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  2. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  3. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  4. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  5. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29559.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

فاش شدن 773 میلیون آدرس ایمیل و 21 میلیون پسورد در اینترنت

یک محقق امنیتی 773 میلیون آدرس ایمیل یکتای فاش شده را کشف کرده که در فضای ابری مگا، متعلق به «کیم داتکام» قرار داده شده بود. این اطلاعات که علاوه بر آدرس ایمیل ها حاوی ...

یک محقق امنیتی 773 میلیون آدرس ایمیل یکتای فاش شده را کشف کرده که در فضای ابری مگا، متعلق به «کیم داتکام» قرار داده شده بود.

این اطلاعات که علاوه بر آدرس ایمیل ها حاوی 22 میلیون پسورد یکتا هستند، 12 هزار فایل جداگانه را شامل می شوند و حجمی 87 - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گیگابایتی دارند. داده های فاش شده که «Collection #1» نامیده می شوند به طور دقیق شامل 2,692,818,238 سطر صفحه گسترده - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - (Spreadsheet) بوده و ظاهراً از طریق منابع مختلف به دست آمده اند. «هانت تروی» که این اطلاعات را کشف کرده خبر از دقت آنها می دهد:

«چیزی که می توانم بگویم - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این است که اطلاعات شخصی من هم در آن بوده و دقیق هم هست؛ آدرس ایمیل و پسورد صحیحی که من سال ها پیش استفاده می کردم. به طور خلاصه باید گفت که اگر شما هم شامل این رخنه می شوید، یک یا تعداد بیشتری از پسوردهایی که پیش از این استفاده کرده اید حالا در معرض دید - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دیگران قرار دارد».

تعمیرات تلویزیون سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

برخی از پسوردهایی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - که در این مجموعه اطلاعات هستند به صورت متن ساده منتشر شده اند. پسورد هانت نیز از جمله همین - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - موارد است. او اولین بار هنگامی به بررسی داده ها در مگا پرداخت که برخی افراد خبر از این موضوع به او دادند و علاوه بر این در انجمن های هکری در این باره بحث شد.

خبر خوب اینکه اکنون این اطلاعات از روی فضای ابری مگا حذف شده اما - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بدتر - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اینکه احتمالاً چندین نفر موفق به دست یابی به این اطلاعات شده اند و اکنون در حال دست به دست کردن آن در فضای اینترنت هستند.

برای حفظ امنیت پیشنهاد می کنیم از پسوردهای قوی استفاده کنید و برای حساب های مختلف خود - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به هیچ وجه پسوردهای یکسان در نظر نگیرید. به این منظور پسورد منیجرهای امن می تواند به کارتان بیاید. تأیید هویت دو مرحله ای و تأیید هویت دو عاملی هم می توانند در بهبود امنیت حساب های کاربری مفید باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سودابه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام و عرض ادب میشه بگید میدان شهرداری سهند سرویس دهی دارید.
پاسخ: بله در میدان شهرداری شهر سهند خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone