🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25401.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

اعتماد به پیمانکاران چینی، راهکار سامسونگ برای تولید گوشی های اقتصادی

سامسونگ قصد دارد یک پنجم خط تولید موبایل هایش را به کشور چین منتقل کند تا بتواند با رقبای بزرگ چینی خود از جمله هواوی و شیائومی رقابت نماید. البته افراد آگاه می گویند این ...

سامسونگ - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - قصد دارد یک پنجم خط تولید موبایل هایش را به کشور چین منتقل - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - کند تا بتواند با رقبای بزرگ چینی خود از جمله هواوی و شیائومی رقابت نماید. البته افراد آگاه می گویند این استراتژی، خطرات زیادی را برای غول تکنولوژی کره جنوبی به همراه خواهد داشت.

شرکت سامسونگ الکترونیکس ماه گذشته آخرین کارخانه تولید موبایل خودش در چین را تعطیل کرد، - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - اما تصمیم دارد تولید برخی از مدل های گلکسی A را به پیمانکاران چینی نظیر وینگتک (Wingtech) بسپارد؛ شرکت هایی که خارج از چین چندان شناخته شده نیستند.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان

سامسونگ در این زمینه اطلاع رسانی موثقی انجام نداده اما منابع نزدیک به این شرکت می گویند شرکت کره ای قصد دارد حدود 60 میلیون - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - دستگاه موبایل ساخت چین را به بازارهای - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - جهانی عرضه کند. این گوشی ها توسط شرکت های سازنده طرح اصلی (ODM) ساخته می شوند. سامسونگ قصد دارد سال آینده حدود 300 میلیون دستگاه گوشی بفروشد.

وینگتک و دیگر سازندگان ODM برای برندهای مختلفی از جمله هواوی، شیائومی و اوپو گوشی می سازند و به همین دلیل، هزینه نهایی ساخت این محصولات بسیار پایین می آید. این شرکت ها به راحتی و به سرعت گوشی های اقتصادی جدید را تولید می کنند.

با این حال کارشناسان معتقدند راهکار سامسونگ، کنترل این شرکت روی کیفیت محصول نهایی را به شدت پایین می آورد و حتی باعث می شود رقبای سامسونگ بتوانند به خاطر افزایش حجم - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - تولید، گوشی های خود را با هزینه کمتری تولید کنند.

سامسونگ به سختی از بحران دیگری در زمینه کیفیت محصولاتش بیرون خواهد آمد. اتفاقاتی که برای گلکسی نوت 7 افتاد، باعث شد تا این شرکت دیگر جای اشتباه نداشته باشد. با این حال سود ناچیز گوشی های اقتصادی باعث شده تا سامسونگ چاره دیگری برای پوشش هزینه ها نداشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلرخ نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
بچه ها سایت ***** جارو برقی دوو DEV-21B003 شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین گارانتی بندرترکمن گلستان بلوار پاسداران تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر رسا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام حالتون خوبه؟ شما طرفای روستای یموت بندرترکمن سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در روستای یموت شهر بندرترکمن خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone