🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30549.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هلیکوپتر‌های نظامی آمریکایی در آینده به خلبان نیازی نخواهند داشت

گفته می‌شود که در آینده راندن هلیکوپتر‌های نظامی آمریکایی به آسانی استفاده از تبلت خواهد شد چرا که ارتش آمریکا هلیکوپتر‌های سیکورسکی S-76B خود را به نرم افزار هدایت جدیدی مجهز کرده که می‌تواند در آینده ...

گفته می‌شود که در آینده راندن هلیکوپتر‌های نظامی آمریکایی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندر انزلی استان گیلان - به آسانی استفاده از تبلت خواهد شد چرا که ارتش آمریکا هلیکوپتر‌های سیکورسکی S-76B خود را به نرم افزار هدایت جدیدی مجهز کرده که می‌تواند در آینده جایگزین خلبان‌های با سابقه بشود.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندر انزلی استان گیلان

ارتش آمریکا اخیراً این سیستم‌ جدید را آزمایش - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندر انزلی استان گیلان - کرده و موفق شده به کمک آن یک هلیکوپتر S-76B - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندر انزلی استان گیلان - تجاری را در ایالت ویرجینا از زمین بلند کند. علاوه بر این هیچ مشکلی حین پرواز یا فرود این وسیله‌ی نقلیه ایجاد نشده و سیستم جدید کارآمدی خود را اثبات کرده است.

این سیستم ALIAS نام دارد که از سرواژ‌ه های عبارت Aircrew Labor In-Cockpit Automation System به معنی سیستم خودران داخل کابین خلبان گرفته شده است.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندر انزلی استان گیلان

همچنین تکنولوژی مذکور توسط شرکت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندر انزلی استان گیلان - دارپا یا آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفتهٔ دفاعی طراحی شده که زیر نظر وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا فعالیت می‌کند و واحد تحقیقاتی این ارگان به حساب می‌آید.

حال دارپا مدعی شده که - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندر انزلی استان گیلان - تقریباً هر کسی پس از گذراندن یک دوره‌ی تمرینی کوتاه، می‌تواند با - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندر انزلی استان گیلان - استفاده از تکنولوژی جدید، کنترل هلیکوپتر‌های نظامی را در دست بگیرد. برای مثال خلبانی که در تست آزمایشی این سیستم، هلیکوپتر مذکور را کنترل می‌کرد، تنها ۴۵ دقیقه با آن تمرین کرده بود. - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندر انزلی استان گیلان - با این وجود کنترلی که این سیستم به ارمغان می‌آورد کاملاً دقیق بوده و استفاده از آن فرقی با نشستن یک خلبان با سابقه در کابین هلیکوپتر ندارد.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندر انزلی استان گیلان

با کمک ALIAS خلبانان می‌توانند تنها با استفاده از یک تبلت و رهگیر‌های کنترلی مختلف، به هدایت یک هلیکوپتر بپردازند بدون آنکه داخل آن حضور - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندر انزلی استان گیلان - داشته باشند. تا به حال این سیستم موفق شده که ۳۰۰ ساعت هدایت هوشمند هلیکوپتر‌ را ثبت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندر انزلی استان گیلان - نماید - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر بندر انزلی استان گیلان - و حوادث آنچنانی را تجربه نکند.

گفتنی است این پروژه تنها قسمتی از برنامه‌ی بلند مدت ارتش برای آینده محسوب می‌شود که قصد دارد نحوه‌ کنترل هلیکوپتر‌های نظامی را دگرگون ساخته و پیشرفت دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone