🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14389.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

تبلت می پد ۵ شیائومی با باتری ۸۵۲۰ میلی آمپر ساعتی معرفی می‌شود

مستندات مربوط به دریافت گواهی 3C چین نشان می‌دهد تبلت «می پد ۵» شیائومی از دو باتری ۴۲۶۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد تا در نهایت ظرفیت باتری ۸۵۲۰ میلی آمپر ساعتی را در ...

مستندات مربوط به دریافت گواهی 3C چین نشان می‌دهد تبلت «می پد ۵» شیائومی از دو باتری ۴۲۶۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد تا در نهایت ظرفیت باتری ۸۵۲۰ میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار دهد.

شیائومی هنوز به صورت رسمی مشخصات تبلت پرچمدار می پد ۵ را فاش نکرده است اما طبق شایعاتی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شهرضا استان اصفهان - که تاکنون از آن به اشتراک گذاشته شده، به نظر می‌رسد با یک تبلت کاملا حرفه‌ای روبرو خواهیم بود. شایعات - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شهرضا استان اصفهان - حاکی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شهرضا استان اصفهان - از آن است که این تبلت در دو مدل می پد ۵ و پد ۵ پرو عرضه خواهد شد که به ترتیب از تراشه‌های مدیاتک دیمنسیتی ۱۲۰۰ و اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برند. نسخه پرو این تبلت، بازار می‌تواند با دستگاه‌های بالارده‌ای همچون آیپد پرو و هواوی میت پد پرو رقابت کند.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شهرضا استان اصفهان

انتظار می‌رود تبلت می پد ۵ پرو از نمایشگر LCD با وضوح 2K، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شهرضا استان اصفهان - سرعت نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین گفته می‌شود این تبلت به همراه قلم عرضه خواهد شد.

شیائومی پیش از این اعلام کرده بود که در نظر دارد رابط کاربری MIUI را برای تبلت‌های خود توسعه دهد. آن طور که به گوش می‌رسد، شیائومی برای این رابط کاربری حالت پی‌سی در نظر گرفته - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شهرضا استان اصفهان - که شامل منوی استارت و کنترل پنل ویندوز می‌شود.

آخرین تبلت عرضه شده توسط شیائومی می پد ۴ بود که در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد. با گذشت زمان تصور می‌شد که شیائومی به طور کامل توسعه تبلت‌های خود را کنار گذاشته است اما این شرکت در چند وقت اخیر عنوان کرده است که امسال تبلت جدید را عرضه خواهد کرد. شاید یکی از مهمترین دلایل این موضوع افزایش استفاده از تبلت‌ها برای کلاس‌های آنلاین در نتیجه شیوع ویروس کرونا است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone