🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  2. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  3. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  4. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  5. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12523.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

چاپگر هولوگرام LitiHolo تولید تصاویر سه‌بعدی متحرک را ممکن می‌کند

هولوگرام یکی از ایده‌های علمی تخیلی جذابی است که ظاهرا دور از دسترس باقی مانده. حالا محقق سابق «آزمایشگاه رسانه MIT» در تلاش برای گردآوری سرمایه برای یک چاپگر رومیزی هولوگرام سه‌بعدی است که می‌تواند ...

هولوگرام یکی از ایده‌های علمی تخیلی جذابی است که ظاهرا دور از دسترس باقی مانده. حالا محقق سابق «آزمایشگاه رسانه MIT» در تلاش برای گردآوری سرمایه برای یک چاپگر رومیزی هولوگرام سه‌بعدی است که می‌تواند تصاویری با جلوه سه‌بعدی بسازد، تصاویری که ظاهرا حتی حرکت هم می‌کنند.

با وجود اینکه صفحات بازتاب‌دهنده، هدست‌ها و حتی برنامه‌های زنده‌ای که توسط خوانندگان مرده برگزار می‌شوند همه هولوگرام به حساب می‌آیند، ولی این فناوری در واقع به نوع خاصی از تصاویر سه‌بعدی اشاره می‌کند که درون یک محیط دوبعدی قرار داده می‌شوند. این تصاویر با لیزر به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر منجیل استان گیلان - وجود می‌آیند و اطلاعاتشان با یک نور تعدیل‌شده درون یک نوار خاص درج می‌شود تا هر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر منجیل استان گیلان - پیکسل اطلاعاتی برای زاویه دیدهای مختلف داشته باشد. اثر خروجی، تصویری است که سه‌بعدی به نظر می‌رسد و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر منجیل استان گیلان - با توجه به زاویه دید حتی می‌تواند متحرک به نظر بیاید.

این هولوگرام‌ها قبلا روی محصولات مختلفی مثل کارت‌های بیسبال و برچسب‌های امنیتی استفاده شده بودند. با این حال، قابلیت ساخت این تصاویر در دسترس بسیاری از مردم قرار - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر منجیل استان گیلان - نداشت. این‌جاست که «پاول کریستی» و شرکتی که با نام LitiHolo وارد کار می‌شود.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر منجیل استان گیلان

چاپگر سه‌بعدی LitiHolo به کاربران اجازه می‌دهد تا حتی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر منجیل استان گیلان - از داخل خانه تصاویر هولوگرافیک خود را بسازند. این سیستم که اندازه‌اش فقط کمی بزرگ‌تر از چاپگرهای معمولی است، می‌تواند مدل‌های سه‌بعدی را از سرویس‌هایی مثل Sketchfab یا Qlone یا سایر برنامه‌های رندرینگ سه‌بعدی بگیرد و آن‌ها را به هولوگرام تبدیل کند. به‌علاوه، ظاهرا قابلیتی در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند با دوربین تلفن‌های هوشمند به ضبط ویدیو و چاپ هولوگرام آن‌ها بپردازند.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر منجیل استان گیلان

البته - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر منجیل استان گیلان - اثر خروجی کمی پیکسلی به نظر می‌رسد و لایه‌ای از - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر منجیل استان گیلان - رنگ قرمز روی آن قرار می‌گیرد. LitiHolo می‌گوید چاپگر آن‌ها می‌تواند هولوگرام‌هایی با حداکثر ابعاد ۱۰.۱ در ۱۲.۷ سانتی‌متر و میدان دید ۴۵ درجه بسازد. از آن‌جایی که در هر پیکسل می‌توان تا - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر منجیل استان گیلان - ۲۳ تصویر را - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر منجیل استان گیلان - کدگذاری کرد، هولوگرام نهایی می‌تواند حرکتی چندثانیه‌ای را از طریق جابه‌جایی تصویر یا سر فرد به نمایش بگذارد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر منجیل استان گیلان

فناوری به کار رفته در این دستگاه بسیار جذاب است و می‌تواند آثار هنری چشم‌نوازی را برای خانه شما به وجود بیاورد. کارزار جمع‌آوری مالی LitiHolo تاکنون توانسته دو برابر عدد ۳۰ هزار دلاری مدنظر خود را جذب کند و این در حالی است که ۲۶ روز دیگر از این - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر منجیل استان گیلان - مهلت این کارزار باقی مانده است. LitiHolo می‌گوید - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر منجیل استان گیلان - قیمت پایه چاپگر آن‌ها - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر منجیل استان گیلان - ۸۹۹ دلار خواهد بود و اگر همه چیز خوب پیش برود، عرضه این دستگاه از اکتبر ۲۰۲۱ آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone