🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  3. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  4. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  5. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12518.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

وقت سرگرمی؛ پنج مولتی گیم رایگان که می‌توانید با دوستانتان بازی کنید

حالا که امکان رفت و آمد مثل سال‌های قبل نیست، چرا از فرصت برای انجام بازی‌های آنلاین و از راه دور استفاده نکنید؟ در این مقاله پنج مولتی گیم را به شما معرفی کرده‌ایم؛ بازی‌های ...

حالا که امکان - تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران - رفت و آمد مثل سال‌های قبل نیست، چرا از فرصت برای انجام بازی‌های آنلاین و از راه دور استفاده نکنید؟ در این مقاله پنج مولتی گیم را به شما معرفی کرده‌ایم؛ بازی‌های آنلاینی که هر کدام چندین مینی گیم داخل خود دارند که می‌توانید به صورت گروهی آن‌ها را بازی کنید و لحظات شاد و مفرحی داشته باشید.

برای آشنایی با این بازی‌ها از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای این مقاله با دیجیاتو همراه باشید.

Plato (اندروید / iOS): بازی گروهی و چت آنلاین 

تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران

پلاتو مولتی گیمی است که به - تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران - خاطر سرگرمی ناب و دوست‌یابی آسانش شهرت دارد. - تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران - با نصب این بازی وارد یک پاتوق اجتماعی می‌شوید که در - تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران - آن نه فقط با دوستان، بلکه با غریبه‌هایی که آنلاین هستند هم می‌توانید انواع بازی‌های اکشن و معمایی و ورزشی و - تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران - ... را انجام دهید، چت و گفتگو کنید - تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران - و خوش بگذرانید.

عمده کاربران پلاتو خارجی هستند اما در چت روم‌های اجتماعی اپلیکیشن مطمئنا ایرانی‌ها را هم پیدا می‌کنید. پلاتو در حال حاضر بیش از 30 بازی اجتماعی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران - را - تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران - در خودش گنجانده که بیلیارد آنلاین، فوتبال دستی، اوچو (مشابه UNO) و مینی گلف جزو - تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران - محبوب‌ترین‌هایشان هستند. استفاده از این اپلیکیشن رایگان است اما از - تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران - طریق تبلیغات درآمدزایی می‌کند، - تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران - هر چند این تبلیغات تأثیر زیادی بر بازی شما نخواهد گذاشت.

Playingcards.io (تحت وب): کلکسیون - تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران - بازی‌های کارتی 

تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران

عاشق بازی‌های کارتی هستید؟ حتما به این سایت سر بزنید. playingcards.io اجازه می‌دهد که - تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران - با دوستان خود به طور آنلاین بازی کارتی انجام دهید و به امکانات خیلی جالبی هم در طول بازی دسترسی داشته باشید. مثلا در هر بازی می‌توانید میز بازی و دسته کارت‌ها را به دلخواه خودتان شخصی سازی کنید.

playingcards.io برای کسانی طراحی شده که از قوانین کارت بازی سر در می‌آورند، بنابراین انتظار آموزش بازی‌ها را در آن نداشته باشید. ضمنا بازی چت و گفتگوی داخلی ندارد و برای این کار باید از نرم‌افزارهای شخص ثالث - تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران - کمک بگیرید. به طور کلی زحمت بازی در playingcards.io نسبت به - تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران - سایر بازی‌های این فهرست کمی بیشتر است اما به خاطر آزادی عمل فراوانی که در شخصی‌سازی فراهم کرده و البته تنوع بازی‌های کارتی، حتما ارزش تجربه را دارد.

Bunch (اندروید / iOS): ویدیو چت و بازی با دوستان 

تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران

ویدیو کال و بازی همزمان روی گوشی به سادگی رایانه نیست، ولی Bunch آمده که این کار را برایتان ساده کند. کافیست با اکانت فیسبوک در این اپلیکیشن ثبت نام کرده و چند تا از دوستان‌تان را دعوت کنید تا بتوانید به میدان مسابقه پا بگذارید.

بانچ هم تعداد قابل توجهی بازی اختصاصی دارد، و هم از طریق آن می‌توانید بازی‌های دیگری مثل مونوپولی یا PUBG که روی گوشی نصب کرده‌اید را بازی کنید. این پلتفرم امکان ویدیو کال - تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران - همزمان 8 نفر را فراهم کرده اما به - تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران - دلیل آنکه تمرکز باید - تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران - همچنان روی اجرای بازی باشد، تصاویر افراد را با رزولوشن پایین مشاهده خواهید کرد. اما به طور کلی تجربه بسیار هیجان انگیز و سرگرم‌کننده‌ای خواهید داشت.

Board Game Arena (وبسایت): بوردگیم‌های کلاسیک 

تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران

بازی نقطه‌ها، کشتی جنگی، شهر گمشده و ده‌ها بوردگیم کلاسیک دیگر را می‌توانید در این وبسایت به طور آنلاین بازی کنید. Board Game Arena کلکسیونی از بهترین بازی‌های رومیزی است که چندین نفر به طور همزمان و از طریق وبسایت می‌توانند به انجام آن‌ها - تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران - مشغول - تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران - شوند.

تمام حرکات در این بازی به طور همزمان انجام می‌شوند، به غیر از بازی‌هایی که باید به صورت نوبتی پیش ببرید. خوشبختانه هم امکان بازی با دوستان - تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران - خودتان را دارید و هم غریبه‌ها، و بازی هیچ محدودیت زمانی یا پولی را برای ادامه بازی پیش رویتان نمی‌گذارد. پس - تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران - تا هر وقت که دوست داشتید می‌توانید به آن مشغول باشید.

Couch Friends (وب / موبایل): بازی با دوستان از طریق اندروید TV

تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران

Couch Friends یکی از جذابترین بازی‌های گروهی است که می‌توانید این روزها به سراغش بروید. تنها چیزی که لازم دارید یک اندروید تی وی و یک کاناپه است، و چند دوست پایه سرگرمی که برای بازی به شما بپیوندند.

سیستم بازی به این صورت است که باید از - تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران - طریق مرورگر تلویزیون هوشمند، وارد وبسایت Couch Friends شده و یک بازی گروهی از میان Bombergirl, Breakout, Space Shooter, - تعمیرات تلویزیون سام در شهر رویان استان مازندران - Football و Asteroids انتخاب کنید. بعد از انتخاب بازی یک Room با یک شناسه یکتا ساخته می‌شود.

حالا برای پیوستن به Room کافیست شما و دوستانتان با مرورگر گوشی وارد وبسایت Couch Friends شده و کدی که روی تلویزیون نوشته شده را برای ورود به بازی وارد کنید. کار تمام است! حالا گوشی شما و دوستان‌تان، هر یک نقش ریموت کنترلر را پیدا می‌کنند تا بتوانید در جمع‌های چند نفره به یک بازی گروهی جذاب و مفرح مشغول شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone