🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  2. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  3. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  5. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12522.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ لایت را بدون پشتیبانی از 5G توسعه می‌دهد

کوالکام پردازنده‌های قدرتمندی دارد که آن‌ها را در چهار گروه اسنپدراگون ۴۰۰، اسنپدراگون ۶۰۰، اسنپدراگون ۷۰۰ و اسنپدراگون ۸۰۰ روانه بازار می‌کند. قوی‌ترین چیپست پرچمدار این شرکت، اسنپدراگون ۸۸۸ است و حالا شایعه شده که ...

کوالکام پردازنده‌های قدرتمندی دارد که آن‌ها را در چهار گروه اسنپدراگون ۴۰۰، اسنپدراگون ۶۰۰، اسنپدراگون ۷۰۰ و اسنپدراگون ۸۰۰ روانه بازار می‌کند. قوی‌ترین چیپست پرچمدار این شرکت، اسنپدراگون ۸۸۸ است و حالا شایعه شده که کوالکام می‌خواهد نسخه ضعیف‌تری از این تراشه را تولید کند.

به گزارش - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسالم استان گیلان - «Roland Quandt» از وب‌سایت معتبر WinFuture، کوالکام مشغول توسعه نسخه‌ای از اسنپدراگون ۸۸۸ با - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسالم استان گیلان - قدرت کمتر است. او می‌گوید این تراشه از شماره مدل SM8325 استفاده می‌کند (شماره مدل اسنپدراگون ۸۸۸ معمولی SM8350 است) - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسالم استان گیلان - اما برخلاف اسنپدراگون ۸۸۸ که مودم مجتمع 5G داشت، اسنپدراگون ۸۸۸ لایت، - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسالم استان گیلان - اگر بتوانیم با این اسم خطابش کنیم، مودم مجتمع 5G ندارد.

اسنپدراگون ۸۸۸ اولین تراشه از سری اسنپدراگون ۸۰۰ - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسالم استان گیلان - بود که مودم مجتمع 5G داشت. پیش‌تر تراشه‌هایی مثل اسنپدراگون ۸۵۵، اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، اسنپدراگون ۸۶۵ و اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس همگی با مودم 5G مجزا به بازار - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسالم استان گیلان - آمدند. حالا با توجه به تصمیم کوالکام برای مهاجرت به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسالم استان گیلان - سمت استفاده از مودم‌های مجتمع 5G عجیب است که آن‌ها در این تراشه از مودم مجتمع 5G استفاده نمی‌کنند.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسالم استان گیلان

اگر بخواهیم دلیل این تصمیم را حدس بزنیم، می‌توانیم بگوییم که آن‌ها قصد دارند اسنپدراگون ۸۸۸ لایت را برای بازارهایی بسازند که 5G هنوز به آن‌ها نرسیده یا فراگیر نشده است. تولیدکنندگان - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسالم استان گیلان - تلفن‌های هوشمند با دسترسی به چیپست پرقدرتی که مودم 5G ندارد، می‌توانند قیمت محصولات خود را پایین آورده و پرچمداران ارزان‌تری را روانه بازار کنند.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه این چیپست در دسترس نیست. با این حال کوالکام چند تراشه دیگر مثل اسنپدراگون ۷۷۵ را هم در - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسالم استان گیلان - دست تولید دارد که ممکن است همراه با این تراشه معرفی شوند. چند روز پیش - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسالم استان گیلان - در گزارشی به بخشی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسالم استان گیلان - از مشخصات فنی اسندراگون ۷۷۵ اشاره - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اسالم استان گیلان - شد. این تراشه از هسته‌های Kryo 6xx استفاده می‌کند و از حافظه‌های رم ۳۲۰۰ مگاهرتزی LPDDR5، رم ۲۴۰۰ مگاهرتزی LPDDR4X و حافظه داخلی UFS 3.1 Two-Lane HS Gear 4 پشتیبانی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone