🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  2. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  3. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  4. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  5. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12519.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

چرا ویندوز فون شکست خورد؟ [تماشا کنید]

ویندوز فون شاید جدی‌ترین تلاش یک کمپانی برای به زیر کشیدن دوقطبی اندروید و آی‌اواس بود. با نگاهی به وضعیت بازار موبایل طی ۱۳-۱۴ سال گذشته، متوجه می‌شویم که تقریبا از بین بردن دوئوپولی اندروید ...

ویندوز فون شاید جدی‌ترین تلاش یک - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نی ریز استان فارس - کمپانی برای به زیر کشیدن دوقطبی اندروید و آی‌اواس بود. با نگاهی به وضعیت بازار موبایل طی ۱۳-۱۴ سال گذشته، متوجه می‌شویم که - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نی ریز استان فارس - تقریبا از بین بردن دوئوپولی اندروید - آی‌اواس، غیر ممکن است. این - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نی ریز استان فارس - دو سیستم‌عامل اکنون به تنهایی ۹۸ درصدر از بازار موبایل را در اختیار گرفته‌اند. در نتیجه شاید تنها یک کمپانی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نی ریز استان فارس - می‌توانست این معادله را با ارائه یک پارامتر سوم بر هم زند؛ مایکروسافت با ویندوز فون.

مشاهده در یوتوب دیجیاتو:

مشاهده در آپارات دیجیاتو:

کمپانی ردموندی که جای پای محکمی در دنیای کامپیوترهای - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نی ریز استان فارس - شخصی داشت، علاقه داشت این موفقت را در دنیای موبایل هم تکرار کند. از همین رو تصمیم گرفت ویندوز - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نی ریز استان فارس - فون موبایل را خلق کند. سیستم‌عاملی که روی ضعیف‌ترین سخت‌افزار ممکن، به روان‌ترین شکل اجرا می‌شد. اتفاقی که تنها برای آیفون‌های گران‌قیمت با قدرتمندترین سخت‌افزارها می‌افتاد و کاربران اندروید باید در خوابشان چنین سیستم‌عامل روانی را تجربه می‌کردند.

اما چه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نی ریز استان فارس - شد که پروژه ویندوز فون مایکروسافت شکست خورد؟ می‌توان پاسخ این سوال را به سه بخش تقصیم کرد. اول نبود برنامه‌های کافی و به طبع آن عدم علاقه توسعه‌دهنده‌ها برای توسعه اپ‌های - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نی ریز استان فارس - شخص ثالث ضروری، دوم شیطنت گوگل با عدم ارائه سرویس‌های موبایل خود مانند یوتوب، جیمیل و مپس و در نهایت سوم نظارت سخت‌گیرانه مایکروسافت بر شرکای تجاری خود با کنترل بیش از حد روی سیستم‌عامل ویندزو فون و باز نگذاشتن دست کمپانی‌هایی همچون سامسونگ، اچ‌تی‌سی و نوکیا به منظور شخصی‌سازی نرم‌افزار و سخت‌افزار گوشی‌های هوشمند ویندزو فونی.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نی ریز استان فارس

با قرار دادن این دلایل کنار هم و همچنین دلایل دیگری مانند دیر دست به کار شدن مایکروسافت در خرید نوکیا برای تامین یک شریک سخت‌افزاری خبره و حرفه‌ای منجر شد ویندوز فون و در ادامه ویندوز ۱۰ موبایل با سرعت باورنکردنی به سوی شکست و سقوط برود. این نکته را هم نباید فراموش کنیم که نوکیا بزرگترین قربانی لج‌بازی و خودخواهی مایکروسافت در این بازی شد، چرا که اگر این کمپانی پرآوازه فنلاندی تمرکز خود را روی اندروید گذاشته بود، شاید الان سهمی بیشتر از چند گوشی ارزان‌قیمت اقتصادی در بازار موبایل می‌داشت.

با تمامی این تفاسیر ویندوز فون با تمام پتانسیلی که در خود داشت، به دست مایکروسافت و تا حد بسیار - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نی ریز استان فارس - زیادی گوگل نابود شد تا بیش از - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نی ریز استان فارس - گذشته به این موضوع پی ببریم که دوئوپولی اندروید - آی‌اواس - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نی ریز استان فارس - به این سادگی‌های هم تحدید نمی‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ایلشن نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام اطراف چهار راه جانبازان نی ریز هم کار انجام میدید؟
پاسخ: بله در چهار راه جانبازان شهر نی ریز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone