🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  2. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  3. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  4. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  5. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12515.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ویرجین گلکتیک از هواپیمای فضایی VSS Imagine رونمایی کرد [تماشا کنید]

شرکت گردشگری فضایی «ویرجین گلکتیک» هواپیمای فضایی جدیدی به نام «VSS Imagine» را معرفی کرده که اولین محصول از نسل آینده فضاپیماهای این کمپانی یعنی SpaceShip III محسوب می‌شود. معرفی این هواپیمای فضایی به ویرجین ...

شرکت گردشگری فضایی «ویرجین گلکتیک» هواپیمای فضایی جدیدی به نام «VSS Imagine» را معرفی کرده که اولین محصول - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اسدآباد استان همدان - از نسل آینده فضاپیماهای این کمپانی یعنی SpaceShip III محسوب - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اسدآباد استان همدان - می‌شود.

معرفی این هواپیمای فضایی به ویرجین گلکتیک اجازه می‌دهد که یک محصول دیگر برای آزمایش داشته باشد. این کمپانی هم اکنون مراحل پایانی توسعه و آزمایش - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اسدآباد استان همدان - فضاپیمای «VSS Unity» را - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اسدآباد استان همدان - طی می‌کند.

فضاپیمای جدید - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اسدآباد استان همدان - این شرکت در مقایسه با SpaceShipTwo یا همان VSS Unity، قابلیت استفاده مجدد سریعتر دارد. ویرجین گلکتیک می‌خواهد در سال ۲۰۲۲ گردشگری فضایی خود را کلید بزند.

مدیرعامل این کمپانی، «Michael Colglazier» از کار روی دومین فضاپیمای سری SpaceShip III خبر داده:

«ما مراحل ساخت دومین فضاپیمای این سری یعنی «VSS Inspire» را آغاز - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اسدآباد استان همدان - کرده‌ایم.»

بطور عملی SpaceShip III تفاوتی با SpaceShipTwo یا VSS Unity ندارد، با این حال محصول جدید بطور ماژولار طراحی شده و انجام سریعتر پروازهای مجدد را ممکن می‌کند. برای مثال - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اسدآباد استان همدان - این کمپانی می‌تواند پنل‌های این فضاپیما را جدا کند.

اولین تست پرواز این هواپیما در تابستان سال جاری میلادی در تاسیسات «Spaceport America» این کمپانی در نیومکزیکو صورت می‌گیرد.

بهبودهای طراحی SpaceShip III در مقایسه با SpaceShipTwo از آمادگی ویرجین گلکتیک برای انجام پروازهای تجاری خبر می‌دهد، پروازهایی که در سال آینده - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اسدآباد استان همدان - میلادی آغاز خواهند شد.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اسدآباد استان همدان

وزن این فضاپیما - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اسدآباد استان همدان - در مقایسه با نسل قبلی کمتر است و طراحی کابین آن هم احتمالا کمی متفاوت با SpaceShipTwo خواهد بود. به گفته Colglazier، این کمپانی هرآنچه از پروازهای آزمایشی Unity یاد گرفته در فضاپیماهای SpaceShip III پیاده می‌کند.

پرواز آزمایشی بعدی SpaceShipTwo در ماه مه صورت می‌گیرد که البته چنین پروازی با چندین ماه تاخیر انجام می‌شود. این پرواز آزمایشی در دسامبر سال گذشته میلادی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اسدآباد استان همدان - با شکست مواجه شد که طبق اعلام ویرجین گلکتیک، تداخل الکترومغناطیسی منجر به راه‌اندازی مجدد کامپیوتر پرواز شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone