🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  2. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  3. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  4. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  5. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16008.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گوگل می‌خواهد سرعت نصب برنامه‌ها روی گوشی‌های اندرویدی جدید را افزایش دهد

اگر جزو افرادی هستید که هرچند وقت یکبار گوشی خود را تغییر می‌دهید و درگیر نصب برنامه‌ها روی موبایل جدید می‌شوید، گوگل با ویژگی «Install Hints» مشکل شما را برطرف خواهد کرد و سرعت نصب ...

اگر جزو افرادی هستید که هرچند وقت یکبار گوشی خود را تغییر می‌دهید و درگیر نصب برنامه‌ها روی موبایل جدید می‌شوید، گوگل با ویژگی «Install Hints» مشکل شما را برطرف خواهد کرد و سرعت نصب آن‌ها را - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سیاهکل استان گیلان - افزایش می‌دهد.

سالانه تعداد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سیاهکل استان گیلان - بالایی گوشی با قابلیت‌های جدید - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سیاهکل استان گیلان - معرفی می‌شوند و شاید بخواهید هرچند وقت یکبار، یکی از آن‌ها را امتحان کنید. زمانی که به یک گوشی جدید مهاجرت کنید، باید کل اطلاعات خود را به آن انتقال دهید که روند چندان لذت‌بخشی نیست، مخصوص اگر برند - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سیاهکل استان گیلان - گوشی‌ها هم متفاوت باشد.

در این میان چندین اپ برای مهاجرت میان دستگاه‌های مختلف با کمترین مشکل توسعه پیدا کرده‌اند. این اپ‌ها با چندین مرحله و کمی زمان، اطلاعات را منتقل می‌کنند. با این حال نصب تمام برنامه‌ها روی دستگاه جدید زمانبر خواهد بود، چرا که باید پس از نصب باید به صورت دستی وارد آن‌ها شوید.

خوشبختانه گوگل روی قابلیتی کار می‌کند که فرایند ورود به اپ‌ها در دستگاه‌های جدید را ساده‌تر می‌کند. علاوه بر این، گوگل در حال کار روی ویژگی جدیدی به نام Install Hints است که به شما کمک می‌کند مهمترین اپ‌ها را در سریعترین زمان ممکن روی یک دستگاه جدید نصب کنید.

گوگل با توسعه این قابلیت جدید برای  پلی استور، فرایند بازیابی برنامه‌ها را سرعت می‌بخشد. در هنگام نصب این اپ‌ها روی دستگاه جدید، پلی استور تصمیم می‌گیرد که کدام فیلتر کامپایلر برای «Dex2oat» مورد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سیاهکل استان گیلان - استفاده بگیرد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سیاهکل استان گیلان

Dex2oat یک کامپایلر است که آثار تلفیقی ایجاد می‌کند که اندروید ران تایم در هنگام نصب بارگذاری می‌کند. این - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سیاهکل استان گیلان - کامپایلر در نهایت به افزایش سرعت بارگذاری اپ‌ها کمک می‌کند. به صورت کلی، Dexopt فایل‌های dex را هنگام نصب بهینه می‌کند.

به نظر نمی‌رسد نصب چنین برنامه‌هایی برای گوگل پلی استور کار سختی باشد چرا که به تاریخچه اپ‌های نصب شده و همچنین میزان استفاده از آن‌ها دسترسی دارد. پلی استور - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سیاهکل استان گیلان - این برنامه‌ها را شناسایی کرده و به اولویت‌بندی آن‌ها برای نصب کمک می‌کند. برای مثال اگر واتساپ یکی از برنامه‌های پراستفاده شما باشد، پلی استور آن را به کامپایلر اعلام می‌کند و بالاتر از اپ‌های دیگر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سیاهکل استان گیلان - قرار می‌گیرد.

در حال حاضر نمی‌دانیم این ویژگی چه زمانی از راه می‌رسد، اما احتمالا سال آینده میلادی همزمان با اندروید ۱۲ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل تن نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام بچه ها سایت ***** تلویزیون توشیبا 43UA2B63DG LCD-LED شما را با نازلترین قیمت و بهترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone