🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  2. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  4. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  5. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16011.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

دوربین آیفون ۱۲ در بررسی DxOMark گلکسی نوت ۲۰ اولترا را شکست داد

اپل امسال از چهار گوشی از سری آیفون ۱۲ رونمایی کرد و DxOMark از چندین وقت پیش شروع به بررسی دوربین آن‌ها کرده. حالا نوبت به دوربین آیفون ۱۲ رسیده که با امتیاز ۱۲۲ بالاتر از ...

اپل امسال از چهار گوشی از سری آیفون ۱۲ رونمایی کرد و DxOMark - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گرگان استان گلستان - از چندین وقت پیش شروع به بررسی دوربین آن‌ها کرده. حالا نوبت به دوربین آیفون ۱۲ رسیده که با امتیاز ۱۲۲ بالاتر از گلکسی نوت ۲۰ اولترا قرار گرفته - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گرگان استان گلستان - است.

گوشی جدید اپل با امتیاز ۱۲۲ در رتبه سیزدهمین فهرست DxOMark قرار گرفته که نه تنها پایین‌تر از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گرگان استان گلستان - گوشی‌های آیفون ۱۲ پرو مکس با امتیاز ۱۳۰ و آیفون ۱۲ پرو با امتیاز ۱۲۸ است، بلکه امتیازی پایین‌تر از آیفون ۱۱ پرو مکس هم کسب کرده است.

اپل چندین هفته پیش ۴ گوشی از سری آیفون ۱۲ با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را وارد بازار کرد، با این حال نسخه استاندارد را می‌توان مناسب‌ترین دستگاه برای اکثر کاربران درنظر گرفت. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده که دارای سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی است.

دوربین اصلی این دستگاه از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۱.۴ میکرومتر، دریچه دیافراگم f/1.6، لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار تشخیص فاز بهره می‌برد. دوربین دوم دارای یک سنسور ۱/۳.۶ اینچی با دریچه دیافراگم f/2.4 است.

این گوشی هوشمند در بخش عکاسی به امتیاز ۱۳۲، در بخشی فیلمبرداری - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گرگان استان گلستان - به امتیاز ۱۱۲ و در بخش زوم به امتیاز ۴۱ دست پیدا کرده که عملکرد پایین آن در بخش زوم به علت عدم استفاده از دوربین تله‌فوتو منطقی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گرگان استان گلستان - به نظر می‌رسد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گرگان استان گلستان

طبق بررسی DxOMark، دوربین آیفون ۱۲ عملکرد مناسبی دارد و حتی توانسته گلکسی نوت ۲۰ اولترا با امتیاز ۱۲۰ را نیز - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گرگان استان گلستان - شکست دهد، با این حال امتیازی پایین‌تر از پرچمدارهای سامسونگ، هواوی، شیائومی و اوپو دریافت کرده. با این وجود، در بخش فیلمبرداری با عملکرد بالاتری نسبت به محصولات رقیب روبه‌رو هستیم.

سیستم دوربین این گوشی فوکوس خودکار سریع و دقیقی دارد و رنگ‌ها مناسب هستند. این دوربین در فضاهای داخلی و محیط‌های باز جرئیات مناسبی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گرگان استان گلستان - ثبت می‌کند. در بخش فیلمبرداری با داینامیک رنج بالا، رنگ مناسب و لرزشگیر خوب مواجه هستیم.

داینامیک رنج این دوربین در زمینه عکاسی مناسب نیست و نویزها در آن قابل مشاهده هستند که البته در شرایط نوری ضعیف بیشتر به چشم می‌خورند. در تصاویر شاهد تغییر رنگ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گرگان استان گلستان - و تراز سفیدی نه چندان مناسب هستیم. ویدیوها در شرایط نوری ضعیف جزئیات بالایی ندارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone