🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  2. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  3. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  5. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16010.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ویندوز 10X احتمالا اوایل سال آینده میلادی منتشر می‌شود

ویندوز 10X نسخه ماژولار و سبک سیستم عامل ویندوز ۱۰ است که احتمالا مایکروسافت اوایل سال آینده میلادی آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. طبق جدیدترین گزارش‌ها، مایکروسافت بالاخره در اوایل ۲۰۲۱ سیستم عامل ویندوز ...

ویندوز 10X نسخه ماژولار و سبک سیستم عامل - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آمل استان مازندران - ویندوز ۱۰ است که احتمالا مایکروسافت اوایل سال آینده میلادی آن را در اختیار کاربران - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آمل استان مازندران - قرار می‌دهد.

طبق جدیدترین گزارش‌ها، مایکروسافت بالاخره در اوایل ۲۰۲۱ سیستم عامل ویندوز 10X را وارد بازار خواهد کرد. یکی از بزرگترین تغییرات این نسخه مربوط به حذف منو استارت می‌شود و یک لانچر اپ ایستا جایگزین آن خواهد شد.

این سیستم عامل برای دستگاه‌ها با میزان - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آمل استان مازندران - رم پایین، ۴ گیگابایت یا کمتر بهینه می‌شود، با این حال برای محصولات قدرتمند نیز ارائه خواهد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آمل استان مازندران - شد. - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آمل استان مازندران - ویندوز 10X گوشه‌های گرد را دوباره به سیستم عامل مایکروسافت می‌آورد و همچنین از طراحی جذابتر و ساده‌تری بهره می‌برد.

این سیستم عامل مبتنی بر هسته ویندوز است، اما ماژولار بوده و همچنین از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آمل استان مازندران - رابط ساده‌تری بهره می‌برد. در ابتدا بسیاری منتظر انتشار این سیستم عامل برای دستگاه‌های مجهز به دو نمایشگر و کامپیوترهای تاشو بودند، اما به نظر می‌رسد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آمل استان مازندران - که محصولات با یک صفحه نمایش نیز به آن مجهز خواهند شد.

.تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آمل استان مازندران

مایکروسافت سال گذشته میلادی درباره این سیستم عامل گفته بود:

«بین کار و خانواده، زمان ما ارزشمند است - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آمل استان مازندران - و کاربران با کامپیوترهای مجهز به دو نمایشگر و ویندوز 10X می‌توانند کارها را سریعتر از هر زمان دیگری انجام دهند. آن‌ها می‌توانند روی یک صفحه یادداشت‌برداری کنند و روی صفحه دیگر یک پروژه را مورد بررسی قرار دهند یا اینکه همزمان با نوشتن ایمیل، یک ویدیو ببینند یا اینکه دنیای اینترنت را مرور کنند.»

ویندوز 10X ابتدا برای دستگاه‌های با یک نمایشگر از راه می‌رسد و محصولات میان‌رده در بهار ۲۰۲۱ وارد بازار می‌شوند. بر اساس اطلاعات، نسخه جدید ویندوز ۱۰ در ابتدا قادر به پشتیبانی از اپ‌های Win32 نخواهد بود، بنابراین کاربران باید از پلتفرم یونیورسال - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آمل استان مازندران - ویندوز و وب اپ‌ها استفاده کنند. شنیده‌ها - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آمل استان مازندران - از افزوده شدن این قابلیت به سیستم عامل مایکروسافت در سال ۲۰۲۲ حکایت دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone