🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  2. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  3. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  4. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  5. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16012.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

افشای نتایج بنچمارک آنتوتو چیپ‌های اسنپدراگون ۸۷۵ و اسنپدراگون 775G

کوالکام چند روز دیگر از چیپ پرچمدار جدیدش یعنی اسنپدراگون ۸۷۵ به همراه تراشه میان‌رده اسنپدراگون 775G رونمایی خواهد کرد. به تازگی نتایج بنچمارک آنتوتو این پردازنده‌ها افشا شده‌اند. طبق اعلام افشاگر مطرح چینی به ...

کوالکام چند روز دیگر از چیپ پرچمدار جدیدش یعنی اسنپدراگون ۸۷۵ به همراه تراشه میان‌رده اسنپدراگون 775G رونمایی خواهد کرد. به تازگی نتایج بنچمارک آنتوتو این پردازنده‌ها افشا شده‌اند.

طبق اعلام افشاگر مطرح چینی به نام «Digital Chat Station»، یک پلتفرم اولیه مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ در بنچمارک آنتوتو به امتیاز نزدیک به ۷۴۰ هزار دست پیدا کرده که تقریبا ۲۵ درصد از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس سریعتر است. گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس - تعمیرات تلویزیون سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - در بنچمارک آنتوتو به امتیازی نزدیک به - تعمیرات تلویزیون سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - ۶۰۰ هزار دست پیدا می‌کنند.

با وجود چنین امتیاز بالایی، باید منتظر عملکرد تک هسته‌ای پردازنده پرچمدار آینده اسنپدراگون باشیم. این تراشه از معماری متفاوت و چندین هسته بهره می‌برد. بزرگترین هسته این پردازنده، Cortex-X1 با فرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتز است که توسط ۳ هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲.۴۲ گیگاهرتز همراهی می‌شود.

کوالکام در این چیپ پرچمدار خود از ۴ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز استفاده می‌کند که مصرف انرژی بهینه‌ای دارند. این تراشه همچنین از واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۶۶۰ بهره می‌برد و با لیتوگرافی ۵ نانومتری نیز ساخته می‌شود.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر گلپایگان استان اصفهان

انتظار می‌رود شیائومی می ۱۱ اولین پرچمدار چینی با چیپست جدید کوالکام باشد - تعمیرات تلویزیون سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - و همچنین نسخه مجهز به اسنپدراگون ۸۷۵ گلکسی S21، عملکرد بهتری نسبت به این پرچمدار با پردازنده اگزینوس داشته باشد. گزارش‌ها از رونمایی از ۵ پرچمدار مجهز به این پردازنده و با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی در نیمه اول ۲۰۲۱ خبر می‌دهند.

کوالکام علاوه بر تراشه پرچمدار جدیدش، از چیپ میان‌رده اسنپدراگون 775G نیز رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر اطلاعی از معماری این پردازنده نداریم، اما با توجه به امتیاز آن در بنچمارک آنتوتو، با بهبود چشمگیر عملکرد نسبت به اسنپدراگون 765G مواجه خواهیم شد.

پلتفرم اولیه مجهز به این پردازنده در بنچمارک آنتوتو به امتیاز ۵۳۰ هزار دست پیدا کرده که نزدیک به ۶۵ درصد بالاتر از امتیاز اسنپدراگون 765G است. حتی اگر این امتیازها صحت داشته باشند، روی پلتفرم‌های آزمایشی بدست آمده‌اند و باید منتظر نتایج مختلفی روی محصولات تجاری باشیم. در اکثر مواقع، امتیاز پردازنده‌ها در نمونه تجاری بالاتر از پلتفرم آزمایشی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خرم بهار نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
خوب هستید؟ میشه بگید اطراف خواجه علیجان گلپایگان هم تعمیرات دارید
پاسخ: بله در خواجه علیجان شهر گلپایگان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone