تعمیرات یخچال امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38976.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نقص امنیتی چیپست های اینتل ممکن است به درز اطلاعات حساس کاربران منجر شود

اخیرا یک آسیب پذیری امنیتی در چیپست های اینتل کشف شده که اطلاح آن نیز ممکن است به کاهش کارایی سیستم منجر شود. در حال حاضر اطلاعات کاملی درباره این آسیب پذیری منتشر نشده اما ...

اخیرا یک آسیب پذیری امنیتی در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - چیپست های اینتل کشف شده که اطلاح آن نیز ممکن است به کاهش کارایی سیستم منجر شود.

در حال - تعمیرات یخچال امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - حاضر اطلاعات کاملی درباره این آسیب پذیری منتشر نشده اما برخی منابع - تعمیرات یخچال امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تاکید کرده اند که این نقص امنیتی امکان مشاهده حافظه کرنل حفاظت شده را برای برنامه های عادی فراهم می کند.

به عبارت دیگر بدافزارها به صورت بالقوه توانایی خواندن محتوای حافظه کرنل را دارند که می تواند شامل اطلاعاتی از قبیل رمزهای عبور، کلید های ورود و اطلاعات حساس دیگری باشد.

تمامی کامپیوترهایی که از 10 سال قبل تاکنون به چیپست های این کمپانی مجهز شده و از سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مک بهره می برند، در معرض این آسیب پذیری قرار دارند.

علاوه بر این در برخی گزارش ها به احتمال تاثیر این - تعمیرات یخچال امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آسیب پذیری بر سرویس های محاسبات ابری - تعمیرات یخچال امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از قبیل آمازونEC2، مایکروسافت Azure و موتور محاسبه گوگل اشاره شده است. تعمیرات یخچال امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربیاهمیت این موضوع باعث شده توسعه دهندگان - تعمیرات یخچال امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - لینوکس از تلاش برای ارائه بروزرسانی های لازم خبر دهند. از طرف دیگر انتظار می رود مایکروسافت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هم طی روزهای جاری - تعمیرات یخچال امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - با ارائه پچ هایی تغییرات لازم را در سیستم عامل ویندوز اعمال کند.

با توجه به کمبود اطلاعات تاثیر این مساله بر کامپیوترهای مک مشخص نیست اما احتمالا اپل نیز در حال توسعه راهکارهای - تعمیرات یخچال امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - های مربوطه است.

برای رفع این مشکل حافظه کرنل باید با استفاده از «Kernel Page Table Isolation» از دسترس فرایندهای کاربری ایزوله شود که ممکن است به کاهش کارایی در برخی سیستم ها منجر شود.

گزارش ها حاکی از این است که اعمال - تعمیرات یخچال امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تغییرات مذکور بسته به نوع چیپست، کارایی برخی کامپیوترها را تا 30 درصد کاهش داده است.

اینتل اوایل ماه جاری نیز به وجود حفره های امنیتی در ابزار مدیریتی Management Engine، ابزار مدیریت سرور Server Platform Services و پلتفرم امنیتی Trusted Execution Engine که در بسیاری از محصولات این کمپانی پیاده سازی شده اند، اذعان کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone