تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23953.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: تعرفه‌های ارتباطی در کشور افزایشی ندارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در طی سفر خود به دشت ورامین و در راسم افتتاح سامانه متمرکز خدماتی جنوب شرق استان تهران تاکید کرد که با توجه به چالش‌های اقتصادی، تعرفه‌های ارتباطی در کشور افزایشی ...

وزیر ارتباطات و - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاهین شهر استان اصفهان - فناوری اطلاعات در طی سفر خود به دشت ورامین و در راسم افتتاح سامانه متمرکز خدماتی جنوب شرق استان تهران تاکید کرد که با توجه به چالش‌های اقتصادی، تعرفه‌های ارتباطی در کشور افزایشی نداشته و قرار هم نیست که افزایش پیدا کند.

«محمدجواد آذری جهرمی» - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاهین شهر استان اصفهان - با یادآوری مشکلات اقتصادی که گریبانگیر کشور شده تاکید کرد که با وجود - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این فشارهای اقتصادی، هیچ شرکت ارتباطی حاضر نشده که این فشار - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را به جامعه منتقل کند:

«از مهم‌ترین اقدامات این بود که اپراتورها را با یکدیگر متحد - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کردیم تا در مقابل - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تحریم‌ها ایستادگی کنند و با این روش هزینه‌های جانبی آن‌ها کاهش پیداکرده است.»

جهرمی تاکید - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کرده - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که قیمت‌ها قرار هم نیست افزایش پیدا کند و شرایط اقتصادی جامعه را طوری توصیف کرده که بسیاری از مردم شهر تهران به شهرستان‌های استان تهران مراجعه کرده‌اند؛ به همین دلیل نیز ارتباطات در شهرستان‌ها هم موضوع مهم‌تری شده است.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاهین شهر استان اصفهان

وزیر ارتباطات کشورمان یکی از دلایل - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاهین شهر استان اصفهان - گران نشدن تعرفه‌های ارتباطی را بومی سازی قطعات مخابراتی و حوزه فناوری ICT اعلام کرده است:

«در حوزه ارتباطات بیش از ۸۰ درصد خرید و اقدامات در وزارت ارتباطات بومی‌شده است و اکثر تجهیزات تولید ایران و بومی هستند.  - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در حوزه ارتباطات نیازمند شدید به ارز بودیم و بومی‌سازی قطعات باعث شد تا این نیازمندی کاهش یابد.»

گفتنی است پیش‌تر جهرمی و برخی از معاونین او نیز تاکید کرده بودند که گرانی در حوزه‌های فناوری در کار نیست و دولت اجازه افزایش قیمت در برخی حوزه‌ها نظیر قیمت اینترنت را نخواهد داد. برخی از معاونین وزارت ارتباطات حتی در طی مصاحبه‌های اخیر خود اظهار داشتند که مساله ارزان کردن اینترنت ثابت در دستور کار وزارت ارتباطات قرار دارد.

گفتنی است برا اساس آخرین آمار رسمی نرخ تورم تیرماه سال جاری - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در کشور به بیش از رقم ۴۰ درصد رسیده است. افزایش نرخ تورم بر خانوار‌های روستایی کشور نیز بیشتر از سال گذشته بوده و دامنه تغییرات نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به تیر ماه ١٣٩٨ برای دهک‌های مختلف هزینه‌ای از ۴٠,١ درصد برای دهک اول تا ۴٣.١ درصد برای دهک دهم است..

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone