🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28719.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

نیروی هوایی آمریکا موشک‌های شلیک شده را با اشعه لیزر منهدم می‌کند

شاید با محافظت از مرزهای زمینی به سبک و سیاق فیلم‌های علمی-تخیلی ده‌ها سال فاصله داشته باشیم، اما حداقل به جایی رسیده‌ایم که بتوان موشک‌ها را پیش از خوردن به هدف به طور کامل منهدم ...

شاید با محافظت از مرزهای زمینی به سبک و سیاق فیلم‌های علمی-تخیلی ده‌ها سال فاصله داشته باشیم، اما حداقل به جایی رسیده‌ایم که بتوان موشک‌ها را پیش از خوردن به هدف به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رویان استان مازندران - طور کامل منهدم کرد. این همان کاریست که نیروی هوایی ارتش آمریکا موفق شده که آن را به انجام - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رویان استان مازندران - برساند. لابراتوار تحقیقاتی نیروی هوایی آمریکا به تازگی در گزارشی از انهدام کامل موشک‌‌ها شلیک شده روی هوا به وسیله اشعات لیزر پر انرژی خبر داده است.

با خواندن کلمه «لیزر» نباید ذهنتان به سمت اشعات مرئی لیزر در فیلم‌های جنگ ستارگان منحرف شود. در این مورد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رویان استان مازندران - به خصوص، از اشعات لیزری صحبت می‌کنیم که در عین داشتن انرژی بسیار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رویان استان مازندران - بالا با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند. ضمن این که به خاطر کاربرد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رویان استان مازندران - در اهداف نظامی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رویان استان مازندران - بهتر است که این اشعات مخفی باقی بمانند.

به گفته نیروی هوایی آمریکا، سلاح لیزری منهدم کننده موشک‌ (که از آن با پروژه SHiELD یاد می‌شود) آنقدر کوچک - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رویان استان مازندران - هست که هواپیماهای جنگنده بتوانند آن را با خود در هوا حمل کنند. با این وجود به نظر می‌رسد که نمونه اولیه‌ - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رویان استان مازندران - این سلاح هنوز چنین خصوصیتی را ندارد.

به گفته مقامات نظامی آمریکایی، مدتی پیش دقت و کاربرد این سلاح لیزری در یکی از پایگاه‌های هوایی نیو مکزیکو به بوته آزمایش گذاشته شد که ظاهرا نتایج - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رویان استان مازندران - مطلوبی هم از این کار بدست آمد. با این وجود هیچ تصویر یا ویدیویی از این تست منتشر نشده و مقامات نظامی هم در گزارش خود جزئیاتی از میزان موفقیت پروژه بیان نکرده‌اند.

ارتش ایالات متحده درست مثل تمام نهادهای نظامی سراسر دنیا، سخت در تلاش است که لیزرهای پر انرژی را به عنوان یک تکنولوژی انقلابی در تجهیزات جنگی خود به کار بگیرد؛ لیزرهایی که بر خلاف فیلم‌های سینمایی بی‌صدا و غیر قابل شناسایی توسط چشم غیر مسلح هستند و تنها - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رویان استان مازندران - زمانی به وجود آن‌ها پی می‌برید که اثر تخریبی خود را به جای گذاشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone