🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  2. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  3. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  4. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  5. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23360.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

شوخی رئیس جمهور اوکراین با ابرقدرت‌های دنیا در واتساپ

«ولادیمیر زیلنسکی» رئیس جمهور جدید اوکراین در سخنرانی خود در شانزدهمین دوره گردهمایی سالانه کشورهای اروپایی که در شهر یالتای این کشور برگزار شد، با نشان دادن ویدیویی از یک چت ساختگی بین سران کشورهای ...

«ولادیمیر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر فراهان استان مرکزی - زیلنسکی» رئیس جمهور جدید اوکراین در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر فراهان استان مرکزی - سخنرانی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر فراهان استان مرکزی - خود در شانزدهمین دوره گردهمایی سالانه کشورهای اروپایی که در شهر یالتای این کشور برگزار شد، با نشان دادن ویدیویی از یک چت ساختگی بین سران کشورهای مختلف دنیا - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر فراهان استان مرکزی - از جمله آمریکا، روسیه و کره شمالی نگاهی طنز آمیز به مسائل سیاسی روز ارائه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر فراهان استان مرکزی - کرد.

زیلنسکی که پیش از انتخاب به عنوان رئیس جمهور اوکراین در هنرهای نمایشی فعالیت داشت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر فراهان استان مرکزی - و بازیگر و نمایشنامه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر فراهان استان مرکزی - نویس بود، در تایم ناهار یکی از روزهای کاری هفته تصمیم گرفت ویدیویی طنز از یک گروه ساختگی واتساپ با نام «گروه رهبران جهانی» بسازد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر فراهان استان مرکزی

در این ویدیوی طنز زیلنسکی سعی می‌کند در مورد تعدادی از مسائل روز دنیا از جمله سلاح‌های اتمی کره شمالی، برگزیت و انضمام کریمه به روسیه در سال 2014 روشنگری کند.

در بخشی از این ویدیو که مکالمات کشورهای مختلف را با یکدیگر در این گروه ساختگی واتساپ نشان می‌دهد، کره شمالی به مکالمه اضافه می‌شود و در گروه ایموجی راکت ارسال می‌کند. این کار کره شمالی پاسخی به این صورت از طرف ایالات متحده به دنبال دارد:

استیکرهای جالبی هستند اما مجبور - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر فراهان استان مرکزی - نیستی آن‌ها را برای من ارسال کنی.

در بخشی دیگر از مکالمات گروه، می‌بینیم که اوکراین می‌نویسد: «ما می‌خواهیم در مورد مشکل اعتبارات صحبت کنیم.» بعد از ارسال این پیام صندوق بین‌المللی پول گروه را ترک می‌کند.

طنز تلخ زیلنسکی به همینجا ختم نمی‌شود و او به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر فراهان استان مرکزی - مسائل سابق ترامپ با زنان هم اشاره‌ای می‌کند. ویدیوی طنز زیلنسکی در فضای مجازی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر فراهان استان مرکزی - هم با استقبال کاربران مواجه شده و اظهارنظرهای بسیاری در مورد آن انجام شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone