🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  2. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  3. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  4. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  5. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23348.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ایران تله‌کام ۲۰۱۹ برگزار نمی شود

روز گذشته روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که علیرغم برنامه ریزی های قبلی تلکام بیستم برگزار نخواهد شد و تاریخ برپایی آن به زمان دیگری ...

روز - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسدآباد استان همدان - گذشته روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسدآباد استان همدان - علیرغم برنامه ریزی های قبلی تلکام بیستم برگزار نخواهد شد و تاریخ برپایی آن به زمان دیگری موکول می گردد.

ایران تله‌کام ۲۰۱۹ به عنوان بزرگترین رویداد ارتباطاتی، مخابراتی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسدآباد استان همدان - و اطلاع رسانی با محوریت رونق تولید و با - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسدآباد استان همدان - حضور بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و استارت‌آپ های نوآورانه قرار بود در روز های ۸ ام الی ۱۱ ام مهرماه ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شود اما طبق اعلام شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران (نهاد برگزار کننده) به دلیل عدم آمادگی برخی فعالان حوزه ICT (فناوری اطلاعات و ارتباطات) برای شرکت در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسدآباد استان همدان - این رویداد، تله‌کام ۲۰۱۹ در تاریخ های یاد شده برگزار نمی شود و زمان برگزاری این دوره متعاقبا - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسدآباد استان همدان - اعلام می گردد.

چند روز پیش نیز هیئت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسدآباد استان همدان - مدیره و کمیسیون حقوقی اتحادیه صنعت مخابرات ایران در بیانیه ای انصراف خود را از حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و صنایع اطلاع رسانی (ایران تله کام ۲۰۱۹) اعلام کردند.

در این بیانیه آمده بود:

«در شرایطی که تقویت تولید داخل و رونق تولید به عنوان یکی از رهنمودهای حاکمیت مد نظر بوده و برنامه ریزی های فراوانی را در این خصوص شاهد بوده ایم، اتحادیه صنعت مخابرات ایران نیز تمام تلاش خود را در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسدآباد استان همدان - راستای رونق تولید ملی و صادرات محصولات حوزه ICT انجام داده و در سال جاری در سه نمایشگاه اربیل عراق، سوریه و افغانستان حضور پررنگی داشته است.

در نمایشگاه تله‌کام نیز اعضای اتحادیه صنعت مخابرات ایران برنامه ریزی های وسیعی را جهت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسدآباد استان همدان - برگزاری باشکوه این نمایشگاه و رونمایی از محصولات جدید انجام داده، لذا در شرایط فعلی و با توجه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسدآباد استان همدان - به انصراف سندیکای صنعت مخابرات ایران، اپراتورهای بزرگ، بسیاری از اعضای اتحادیه و سندیکا و به جهت اینکه اتحادیه، فضای حاکم بر نمایشگاه تله‌کام را از لحاظ پیش نیازهای لازم جهت اجرا مناسب نمی داند، به همین منظور انصراف خود را از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسدآباد استان همدان - حضور در این نمایشگاه اعلام می کند.

اتحادیه صنعت مخابرات ایران امیدوار است در ماه های آینده با مشارکت سندیکای صنعت مخابرات ایران نسبت به برگزاری - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسدآباد استان همدان - نمایشگاه رونق تولید و رونمایی از دستاوردهای حوزه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسدآباد استان همدان - ICT اقدامات لازم را به عمل آورد.»

گفتنی است قبلا وزارت ارتباطات و اپراتورهای بزرگ ارتباطی کشور نیز این رویداد را تحریم کرده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone