🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  4. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  5. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23364.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی رابط کاربری MIUI 11 را معرفی کرد

همزمان با معرفی گوشی قدرتمند جدید شیائومی یعنی می 9 پرو 5G، این شرکت عرضه رسمی رابط کاربری MIUI 11  را نیز اعلام کرد. جدیدترین ورژن رابط کاربری با سابقه شیائومی که بر پایه اندروید ...

همزمان با معرفی گوشی قدرتمند جدید - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابل استان مازندران - شیائومی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابل استان مازندران - یعنی می 9 پرو 5G، این شرکت عرضه رسمی رابط کاربری MIUI 11  را نیز اعلام کرد. جدیدترین ورژن رابط کاربری با سابقه شیائومی که بر پایه اندروید توسعه داده می‌شود تغییرات بصری جدیدی به MIUI اضافه می‌کند.

در MIUI 11  شاهد اضافه شدن فونت جدیدی هستیم که Milan Pro نام گرفته و هم برای رسم الخط چینی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابل استان مازندران - و هم کاراکترهای مبتنی بر لاتین بهینه شده است. - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابل استان مازندران - نسخه جدید MIUI همچنین قابلیت مقیاس دهی پویای - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابل استان مازندران - فونت‌ها و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابل استان مازندران - تغییر ضخامت کاراکترها برای بهینه شدن خوانایی را به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابل استان مازندران - همراه دارد که برای اولین بار چنین قابلیت‌هایی را به اسمارت‌فون‌ها می‌آورد.

MIUI 11 افکت‌های جدیدی برای always-on - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابل استان مازندران - display را نیز در بر می‌گیرد که شامل انیمیشن‌ها، نوشتار و اعلانات سرویس‌های اجتماعی می‌شود.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابل استان مازندران

شیائومی علاوه بر اعمال تغییرات بصری، دستی به سر و روی امکانات صوتی MIUI هم کشیده و افکت‌های صوتی جدیدی که از پدیده‌های طبیعی مثل صدای آب، آتش و اصوات حیوانات الهام گرفته شده را به نسخه جدید رابط کاربری خود اضافه کرده است.

از لحاظ عملکرد، MIUI 11 - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابل استان مازندران - دو مجموعه جدید از برنامه‌های اداری یعنی Mi Work و Mi Go را شامل می‌شود. Mi Work در بر دارنده قابلیت‌هایی از جمله - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر بابل استان مازندران - به اشتراک‌گذاری فایل، انتقال داکیبومنت‌های حجیم، اسکرین کپچر و امکانات پرینت بی‌سیم می‌شود. از آن سو  Mi Go برای مصارف همراه عرضه شده و با ارائه مد extreme power saving، که تنها با داشتن 5 درصد شارژ، گوشی را به مدت 24 ساعت در حالت استندبای نگه می‌دارد.

شیائومی بتای غیر عمومی MIUI 11 را از همین امروز برای کاربران چینی باز کرده و بتای عمومی آن از تاریخ 5 مهر و برای 17 دستگاه در دسترس قرار می‌گیرد. آپدیت‌های پایدار هم احتمالا از اواسط اکتبر (اواخر مهر) عرضه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone