🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  2. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  3. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  4. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  5. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23355.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

مینگ-چی کو: آیفون‌های سال بعد از برخی جهات شبیه آیفون 4 خواهد بود

طبق جدیدترین اظهارات تحلیلگر باسابقه اپل یعنی «مینگ-چی کو»، آیفون 2020 با فریم فلزی جدید به بازار عرضه خواهد شد و از این نظر شبیه آیفون 4 خواهد بود. «کو» در تحلیل جدید خود در ...

طبق جدیدترین اظهارات تحلیلگر باسابقه اپل یعنی «مینگ-چی کو»، آیفون 2020 با فریم فلزی جدید به بازار عرضه خواهد شد و از این نظر شبیه آیفون 4 خواهد بود.

«کو» در تحلیل جدید خود در شرکت TF International Securities مدعی شده دیزاین - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نهاوند استان همدان - پرچمدار اپل سال آینده تغییرات زیادی خواهد کرد. او می گوید آیفون های سال بعد با فریم فلزی جدیدی به بازار خواهند آمد که در پروسه ساخت آنها از روش های قالب گیری جدید و همچنین شیشه و یاقوت برای محافظت از ساختار گوشی استفاده خواهد شد:

«پیش بینی می کنیم طراحی آیفون 2020 تغییرات زیادی داشته باشد. فریم فلزی به شکلی دیگر به آیفون باز خواهد گشت و در پنل جلویی و پشتی از شیشه 2.5D استفاده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نهاوند استان همدان - شده و فریم فلزی شبیه فریم فلزی آیفون 4 خواهد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نهاوند استان همدان - بود و جای فریم فعلی را خواهد گرفت.»

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نهاوند استان همدان

آیفون 4 اولین تلفن - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نهاوند استان همدان - هوشمندی بود - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نهاوند استان همدان - که ایده به کارگیری فریم آلومینیومی با گوشه های مربعی بین دو قاب شیشه ای را باب - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نهاوند استان همدان - کرد. این طراحی محبوبیت بالایی میان دیگر سازندگان پیدا کرد. آیفون 4 توسط «جانی آیو» طراحی شده است.

کو در ادامه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نهاوند استان همدان - گزارش خود می گوید در نتیجه تغییر طراحی آیفون های سال بعد، قیمت فریم فلزی 50 الی 60 درصد و قیمت شیشه 40 الی 50 درصد افزایش پیدا کرده و اگر جنس کاور شیاردار از شیشه باشد قیمت فریم فلزی و شاسی به ترتیب 25 الی 35 و 20 الی 30 درصد افزایش پیدا خواهند کرد.

پیش بینی می شود با تغییر طراحی آیفون ها و اضافه شدن قابلیت 5G، میزان صادرات آیفون سال بعد به 85 میلیون واحد برسد که در مقایسه با 75 میلیون واحد در سال 2019 افزایش قابل توجهی محسوب می شود.

کو قبلا پیش بینی کرده بود که آیفون های 2020 در ابعاد جدیدی به بازار - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نهاوند استان همدان - عرضه خواهند شد. او معتقد است اپل پرچمداران سال بعد را با نمایشگر 5.4 و 6.7 اینچی اولد و مدل میانرده را با نمایشگر 6.1 اینچی اولد روانه بازار خواهد کرد. همچنین هر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نهاوند استان همدان - سه مدل از شبکه 5G پشتیبانی کرده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نهاوند استان همدان - و مدل - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نهاوند استان همدان - های پرچمدار احتمالاً سنسور زمان پرواز خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone