🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  2. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  3. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  5. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23352.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

آمازون شبکه بیسیم Sidewalk را مخصوص گجت‌های کم مصرف معرفی کرد

آمازون در رویداد سخت افزاری خود در سیاتل آمریکا، از شبکه بیسیم «سایدواک» (Sidewalk) رونمایی کرد. این پروتکل امن از طریق پهنای باند پایین، انرژی مورد نیاز دیوایس های اینترنت اشیا (IoT) را تامین کرده ...

آمازون در رویداد سخت افزاری خود در سیاتل آمریکا، از شبکه بیسیم - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان - «سایدواک» (Sidewalk) رونمایی کرد. این پروتکل امن از طریق پهنای باند پایین، انرژی مورد نیاز دیوایس های اینترنت اشیا (IoT) را - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان - تامین کرده و آنها را از فواصل دور به شبکه متصل می کند.

آمازون معتقد است بلوتوث و وای فای برد خوبی نداشته و شبکه 5G نیز پیچیده است و انرژی زیادی مصرف می کند. این شرکت به دلایل ذکر شده تصمیم به توسعه پروتکل - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان - جدیدی به نام سایدواک کرده است. «Dave Limp» مدیر ارشد بخش دیوایس آمازون در این رابطه می گوید:

«سایدواک یک شبکه کاملاً جدید است که در پهنای باند 900 مگاهرتزی فعالیت می کند. این شبکه برای ردیابی و به روز رسانی دیوایس های کم مصرف کاربرد زیادی خواهد داشت. مهم ترین ویژگی آن این است که به شما اجازه می دهد از فواصل دور دیوایس های خود را کنترل - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان - کنید.»

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان
Ring - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان - Fetch اولین دیوایسی خواهد بود که از شبکه بیسیم Sidewalk پشتیبانی می کند.

آمازون می گوید به کمک سایدواک می توان لامپ هوشمند، سنسورهای آب و هوا و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان - حسگر باران را که نهایتاً در فاصله 500 متری قرار گرفته اند، به شبکه متصل کرد. همچنین در صورت ایجاد شبکه ای از اکسس پوینت ها می توان برد را تا فاصله 1.5 کیلومتر افزایش داد.

شرکت مذکور تاکنون حدود 700 دیوایس آزمایشی را به صدها خانه در شهر لس آنجلس فرستاده است تا با متصل کردن آنها به یکدیگر یک اکسس پوینت با پوشش وسیع - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان - ایجاد شود.

هنوز زمان زیادی تا عرضه نهایی شبکه بیسیم سایدواک باقی مانده چون مراحل اولیه آزمایش - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان - را پشت سر می گذارد. البته آمازون شبکه بیسیم خود را در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان - اختیار سازندگان دیگر قرار داده تا آنها بتوانند متناسب با آن محصول تولید کنند.

قرار - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان - است از سایدواک برای اولین بار در گردنبند - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان - ردیابی حیوانات به نام «Ring Fetch» استفاده شود که سال آینده میلادی به بازار عرضه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر اسالم استان گیلان - خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone