🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  2. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  3. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  4. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  5. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23366.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

قرارداد تپ‌سی و شهرداری منعقد شد؛ آغاز فصل تازه برای تاکسی‌های اینترنتی؟

پس از ابلاغ دستورالعمل فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در ابتدای مهر ماه، اکنون قرارداد همکاری بین معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و تپ‌سی امضا شده است. به این ترتیب، تپ‌سی اولین شرکتی خواهد بود که به شکل ...

پس از ابلاغ دستورالعمل فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در ابتدای مهر ماه، اکنون قرارداد همکاری بین معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و تپ‌سی امضا شده است. به این ترتیب، تپ‌سی اولین - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان - شرکتی خواهد بود که - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان - به شکل رسمی فعالیت خود را زیر چتر شهرداری ادامه خواهد داد.

بر اساس گزارشی که روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران منتشر کرده است، «محسن پورسیدآقایى»، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران پس از امضای این قرارداد با اشاره به ابلاغ رسمی دستورالعمل نظارت بر فعالیت ارائه‌دهندگان خدمات هوشمند مسافر از سوی وزیر کشور و وزیر صنعت، گفت:

«بر اساس این دستورالعمل، تاکسی‌های اینترنتی برای اولین بار ضوابط روشنی به لحاظ سن فرسودگی، میزان آلایندگی و ملاحظات ترافیکی خواهند داشت، - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان - به‌طوری‌که دوره تمدید معاینه فنی برای خودروهای پرتردد، مشابه خودروهای حمل‌ونقل عمومی خواهد بود و الزام رعایت سن فرسودگی نیز به‌تدریج و در طول چهار سال به وضعیت نظیر تاکسی‌ها خواهد رسید.»

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان

به گفته معاون شهردار تهران، علاوه بر شرایط عمومی راننده و خودرو همچون دارا بودن بیمه‌نامه شخص ثالث معتبر و همخوانی پلاک خودرو با استان محل خدمت، ثبت‌نام خودروهای پلاک «ت»(تاکسی‌ها) در شرکت‌های حمل‌ونقل اینترنتی نیز منوط به رعایت ضوابط اعلامی از سوی سازمان تاکسیرانی شده است.

از نظر پورسیدآقایى، اجرای این دستورالعمل - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان - گام مهمی در مسیر ضابطه‌مند شدن فعالیت تاکسی‌های اینترنتی است.

«میلاد منشی‌پور»، مدیرعامل تپسی، ابتدای مهر ماه و پس از ابلاغ این دستورالعمل، در گفتگویی با دیجیاتو گفته بود که توافق با شهرداری، مدل فعالیت تاکسی‌های اینترنتی را مختل نمی‌کند. او گفته - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان - بود - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان - که خط قرمزهای تاکسی‌های اینترنتی و شهرداری در دستورالعمل رعایت شده‌اند.

از سوی دیگر اما مدیرعامل اسنپ اگرچه اساس و کلیت دستورالعمل را پذیرفته و آن را حتی باعث افزایش ارزش تاکسی‌های اینترنتی دانسته، اما همچنان تاکید دارد که چند مشکل اساسی در این زمینه وجود دارد. «ژوبین علاقبند»، برخلاف مدیرعامل تپ‌سی، در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان - بود آنچه در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان - حال حاضر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان - منتشر شده «یک بازی برد - برد نیست».

مدیرعامل اسنپ به پرداخت هم‌زمان مالیات بر ارزش افزوده و عوارض شهرداری معترض بوده است؛ اتفاقی که به گفته او قرار است هزینه‌اش - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان - به مردم تحمیل شود. از سوی دیگر او در خصوص حفظ حریم خصوصی کاربران نیز ابراز نگرانی کرده بود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، مرداد ماه در گفتگویی با دیجیاتو اعلام کرده بود مبلغی که تاکسی‌های اینترنتی باید به شهرداری پرداخت کنند «سهم‌خواهی» از این شرکت‌ها نیست: «این شرکت‌ها در فضای شهری کسب درآمد می‌کنند. تمام تاکسی‌های اینترنتی در طول یک سال بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان در آمد دارند. چه ایرادی دارد که دو درصد از درآمد سالی هزار میلیارد تومانی تاکسی‌های - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان - اینترنتی، صرف توسعه حمل و نقل عمومی شهری بشود؟»

با این حال تپ‌سی به عنوان دومین پلتفرم تاکسی اینترنتی بزرگ در ایران، تصمیم گرفته است تا همکاری خود - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان - با شهرداری را آغاز کند. اکنون باید دید رویکرد اسنپ به عنوان بازیگر قدیمی‌تر این حوزه، چه خواهد بود. هر چند اکنون، کمیسیون تجارت الکترونیکی در سازمان نظام صنفی هم از یک «بدعت گذاری - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان - جدید» برای سهیم شدن در درآمد استارتاپ‌ها ابراز نگرانی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اردستان استان اصفهان - کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone