🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  2. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  3. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  4. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  5. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23357.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

شهرداری تهران: حامی تاکسی های اینترنتی خواهیم بود

دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت ارائه دهندگان خدمات هوشمند مسافر بعد از مدتها معاون حمل و نقل و ترافیک توسط وزارت کشور ابلاغ شده و شهرداری تهران ضمن ابراز خشنودی نسبت به این موضوع؛ اعلام ...

دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت ارائه دهندگان خدمات هوشمند مسافر بعد از مدتها معاون حمل و نقل و ترافیک توسط وزارت کشور ابلاغ شده و شهرداری تهران ضمن ابراز خشنودی نسبت به این موضوع؛ اعلام کرده حامی تاکسی های اینترنتی خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیجیاتو «محسن پورسید آقایی» در پی ابلاغ دستورالعمل نظارت بر فعالیت تاکسی‌های اینترنتی یادداشتی را در اختیار این خبرگزاری قرار داده که در آن ابراز امیدواری کرده که این گام - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان - مهم بتواند زمینه‌ساز رقابت عادلانه‌تر، محیط زیست شهری سالم‌تر و امنیت اجتماعی بیشتر باشد و همچنین کمک کند که در عین حفظ مزایا - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان - و محاسن فعالیت این شرکتها، پیامدهای منفی این فعالیت‌ها نیز کنترل و اصلاح شود.

در متن یادداشت پورسیدآقایی معاون - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان - حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آمده است: «خدا را سپاسگزارم که پس از بالغ بر یک سال گفت‌وگو و پیگیری، «دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت ارائه‌دهندگان خدمات هوشمند مسافر» از سوی وزارت کشور ابلاغ شد. این دستورالعمل، دستاورد مذاکرات طولانی و مفصل بین همه طرف‌های مختلف ذی‌نفع در موضوع شرکت‌های تاکسی اینترنتی بود که با اجماع همه طرف‌ها بر ضرورت ضابطه‌مندی این فعالیتها و خردگرایی جمعی، به سرانجام رسید.

امیدوارم این گام مهم بتواند زمینه‌ساز رقابت عادلانه‌تر، محیط زیست شهری سالم‌تر و امنیت اجتماعی بیشتر باشد و کمک کند - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان - که در عین حفظ مزایا و محاسن فعالیت این شرکتها، پیامدهای منفی این فعالیت‌ها نیز کنترل و اصلاح شود. از همه عزیزانی که در وزارت کشور، معاونت علمی ریاست‌جمهوری، وزارت صمت، وزارت ارتباطات و مدیران برخی از همین شرکت‌ها که با اهتمام به رعایت منافع عمومی مردم - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان - در تدوین این دستورالعمل زحمت کشیدند به سهم خود - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان - تشکر و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان - قدردانی می‌کنم و حمایت شهرداری تهران را از فعالیت شرکتهای اینترنتی در چارچوب رعایت این دستورالعمل اعلام می‌کنم. امیدوارم آحاد مردم از جمله شهروندان تهران از خیر و برکات این تلاش‌ها بهره‌مند شوند».

گفتنیت پیش از این پورسیدآقایی در گفتگو با دیجیاتو تاکید کرده بود که نظارت شهرداری بر تاکسی های اینترنتی بیشتر از آنکه حول گرفتن درصد از سفرها - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر الوند استان زنجان - باشد؛ تاکید بر قانونمند بودن استخدام راننده ها و داشتن ضوابطی مانند دیگر رانندگان تاکسی های شهری برای آنهاست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل آویز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
بچه ها به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone