🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  2. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  3. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  4. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  5. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23363.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

نسخه ارزانتر گلکسی فولد به بازار می‌آید

با اینکه گلکسی فولد در ابتدای عرضه‌اش با مشکلاتی رو به رو شد و سامسونگ فروش آن را برای بر طرف کردن این مشکلات متوقف کرد اما بعد از چند ماه بالاخره این گوشی در ...

با اینکه گلکسی فولد در ابتدای عرضه‌اش با مشکلاتی رو به رو شد و سامسونگ فروش آن را برای بر طرف کردن این مشکلات متوقف کرد اما بعد از چند ماه بالاخره این گوشی در تعداد محدود و برای مناطق خاص و البته با قیمت بالا در دسترس خریداران قرار گرفت. حالا گفته می‌شود که شرکت کره‌ای در حال کار روی یک مدل جدید - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اصفهان استان اصفهان - از گلکسی فولد است که به صورت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اصفهان استان اصفهان - جهانی عرضه شده و قیمت پایینتری هم دارد.

گوشی تاشوی فعلی سامسونگ در کره جنوبی به فروش می‌رسد و اواخر این هفته هم - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اصفهان استان اصفهان - برای عرضه در آمریکا آماده خواهد شد. قرار است به زودی این محصول برای خریداران انگلستان هم در دسترس قرار بگیرد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اصفهان استان اصفهان

اما گویا مدل جدید که اخباری پیرامون آن به گوش می‌رسد با شماره مدل SM-F700F شناخته شده و با نصف حافظه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اصفهان استان اصفهان - داخلی فعلی فولد یعنی 256 گیگابایت در دسترس خواهد بود. اقدامات دیگری - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اصفهان استان اصفهان - هم برای کاهش قیمت این محصول انجام شده که کمتر شدن رم (از 12 گیگابایت) از آن جمله هستند.

با این حال هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه قیمتی را برای این محصول در نظر خواهد گرفت. گلکسی فولد در حال حاضر با قیمت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اصفهان استان اصفهان - 1980 دلار در آمریکا به فروش می‌رسد.

سوال دیگر این است که آیا سامسونگ برای - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اصفهان استان اصفهان - کاهش قیمت این - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اصفهان استان اصفهان - محصول جدید فقط به پایین آوردن برخی از مشخصات بسنده می‌کند یا قرار است به طور کلی طراحی دیگری برای گلکسی فولد جدید در نظر بگیرد. شاید - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اصفهان استان اصفهان - برای - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اصفهان استان اصفهان - یافتن جواب این سوال‌ها باید تا سال آینده منتظر بمانیم.

 

 

تماشا کنید: ویدیوی اختصاصی سامسونگ برای مراقبت از گلکسی فولد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone