🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  2. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  3. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  4. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  5. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23358.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی آمازون از عینک هوشمند Echo Frames؛ پشتیبانی از الکسا و ژست‌های حرکتی

عینک هوشمند Echo Frames از برخی جهات شبیه عینک های طبی بوده و از دستیار صوتی آمازون یعنی الکسا بهره می برد. عینک هوشمند مذکور تنها 31 گرم وزن داشته و می توان آنرا با ...

عینک هوشمند Echo Frames از برخی جهات شبیه عینک های - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بندرترکمن استان گلستان - طبی بوده و از دستیار صوتی آمازون یعنی الکسا بهره می برد.

عینک هوشمند مذکور تنها 31 گرم وزن داشته و می توان آنرا با لنزهای طبی نیز سفارش داد. این گجت فاقد دوربین است ولی از اسپیکرهای درونی بهره می برد و طراحی آنها به گونه ای است که صحبت های الکسا با کاربر فقط توسط کاربر شنیده شده و برای حفظ حریم شخصی دیگران قادر به شنیدن آنها نیستند. می توان دستیار - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بندرترکمن استان گلستان - صوتی را با فشار یک - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بندرترکمن استان گلستان - دکمه فعال کرد.

ویدیوی نگاه نزدیک به عینک هوشمند Echo Frames را در ادامه ملاحظه می کنید:

عینک هوشمند - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بندرترکمن استان گلستان - Echo Frames با گوشی اندرویدی کاربر هماهنگ شده و علاوه بر نمایش اعلانات، وظیفه برقراری تماس ها تلفنی و پخش کردن موزیک یا پادکست را بر عهده دارد. این گجت از ژست های حرکتی مثل سوایپ کردن نیز پشتیبانی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بندرترکمن استان گلستان - می کند. در مورد سازگاری این - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بندرترکمن استان گلستان - عینک هوشمند با سیستم عامل iOS اخباری در دست نیست.

عینک - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بندرترکمن استان گلستان - هوشمند Echo Frames در حال حاضر در تعداد محدود تولید شده و فقط از طریق دعوتنامه به قیمت 180 دلار به - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بندرترکمن استان گلستان - عده محدودی از کاربران ارسال می شود. آمازون پس از دریافت بازخورد از این دسته از کاربران در مورد ایجاد تغییرات یا تولید انبوه آن تصمیم گیری خواهد کرد. به نظر می - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بندرترکمن استان گلستان - رسد عینک هوشمند مورد بحث با تاکید روی دستیار صوتی الکسا ساخته شده باشد.

آمازون جزییات بیشتری از عینک هوشمند Echo Frames مثل تاریخ عرضه دقیق یا عمر باتری منتشر نکرده است. در مورد عمر باتری فقط به جمله «یک روز کامل دوام می آورد» بسنده شده. همچنین در مورد توانایی های واقعیت افزوده یا دیگر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بندرترکمن استان گلستان - ویژگی های آینده نگرانه این گجت اخباری در دست نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone