🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  2. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  3. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  4. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  5. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23368.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

نصب چیپ جاسوسی روی تجهیزات IT چقدر هزینه دارد؟

سال گذشته بلومبرگ خبر تکان دهنده ای در مورد جاسوسی هکرهای چینی از کمپانی های بزرگ با چیپ هایی به اندازه دانه برنج منتشر کرد. هرچند صحت این خبر هرگز تایید نشد اما یک کارشناس ...

سال گذشته بلومبرگ خبر تکان دهنده ای در مورد جاسوسی هکرهای چینی از کمپانی های بزرگ با چیپ هایی به اندازه دانه برنج - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گرگان استان گلستان - منتشر کرد. هرچند صحت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گرگان استان گلستان - این خبر هرگز تایید نشد اما یک کارشناس نشان داده که هکرها با تجهیزاتی ارزان‌قیمت قادر به پیاده سازی عملیات جاسوسی هستند.

یک محقق امنیتی به نام «مونتا الکینز» با استفاده از بورد آردوینو چیپی در همان ابعاد دانه برنج را توسعه داده که امکان عبور از سد فایروال ها و جاسوسی سخت افزاری را میسر می سازد. الکینز در این پروژه از یک هویه هوای داغ ۱۵۰ دلاری، میکروسکوپ ۴۰ دلاری و چیپ ATtiny85 استفاده کرده که در بوردهای آردوینو Digispark بکار رفته و فقط ۲ دلار قیمت دارند.

مساحت چیپ ATtiny85 از ۵ میلی متر فراتر نمی رود بنابرین بعید است روی بوردها شک برانگیز جلوه کند. مکان چیپ در تصویر زیر مشخص شده اما الکینز تاکید کرده اگر در پی اجرای یک پروژه واقعی بود به راحتی می توانست تراشه را بهتر از اینها استتار کند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گرگان استان گلستان

این محقق امنیتی چیپ را به گونه ای برنامه نویسی کرده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گرگان استان گلستان - که امکان دسترسی به تنظیمات - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گرگان استان گلستان - ادمین فایروال سخت افزاری سیسکو ASA 5505 را میسر می کند. دلیل انتخاب این مدل قیمت پایین آن در eBay بوده اما به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گرگان استان گلستان - گفته الکینز سیستم ها - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گرگان استان گلستان - وفایروال های مشابه هم از این حمله در امان نخواهند بود.

زمانی که بورد دستکاری شده بوت می شود، چیپ ATtiny85 قابلیت بازیابی پسورد فایروال را - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گرگان استان گلستان - راه اندازی کرده و اکانت ادمین جدیدی ایجاد می کند که از طریق آن می توان روی فعالیت شبکه نظارت کرده و داده ها را به سرقت برد. در نهایت چیپ با تغییر پیکربندی فایروال - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گرگان استان گلستان - بک دوری را برای دسترسی هکر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گرگان استان گلستان - فراهم می سازد.

هدف الکینز از این کار اثبات درستی گزارش بلومبرگ نیست بلکه هشدار در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گرگان استان گلستان - مورد سهولت جاسوسی سخت افزاری در زمانی است که اغلب کارشناسان امنیتی روی حملات سایبری نرم افزاری تمرکز کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone