🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  2. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  3. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  4. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  5. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23340.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

کانن دوربین میرورلس EOS M200 را برای کاربران آماتور معرفی کرد

دوربین کانن EOS M200 با چندین قابلیت جدید جانشین دوربین EOS M100 می شود که تابستان سال 96 معرفی شده بود. دوربین EOS M200 از حسگر 24.2 مگاپیکسلی APS-C نسل قبلی و پردازشگر تصویر جدید DIGIC ...

دوربین کانن EOS M200 با چندین قابلیت جدید جانشین دوربین EOS M100 می شود که تابستان سال 96 معرفی شده بود.

دوربین EOS M200 از - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پارس آباد استان اردبیل - حسگر 24.2 مگاپیکسلی APS-C نسل قبلی و پردازشگر تصویر جدید DIGIC 8 - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پارس آباد استان اردبیل - بهره می برد که توانایی فیلمبرداری UHD را به آن داده. از ویژگی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پارس آباد استان اردبیل - های این دوربین می توان به سیستم فوکوس دوال پیکسل (Dual Pixel) با قابلیت تشخیص چشمان - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پارس آباد استان اردبیل - سوژه و همچنین توانایی فیلمبرداری 4K با نرخ 24p اشاره کرد.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پارس آباد استان اردبیل

کانن می گوید دوربین EOS M200 را برای کاربرانی تولید کرده که می خواهند دوربینی کمی قوی تر از تلفن هوشمند خود داشته باشند. به همین خاطر هم این دوربین تفاوت چندانی با - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پارس آباد استان اردبیل - نسل قبلی نداشته و چینش دکمه ها، ابعاد کوچک و نمایشگر بیرون جهنده سلفی دست نخورده باقی مانده اند. از طریق نمایشگر لمسی که قابلیت چرخش 180 درجه ای دارد می توان به قسمت های مختلف دوربین دسترسی پیدا کرد.

همانطور که گفته شد حسگر دوربین EOS M200 مشابه حسگر دوربین EOS M100 بوده - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پارس آباد استان اردبیل - و همین عامل سبب شده تا - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پارس آباد استان اردبیل - عکس های فرمت خام (RAW) این - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پارس آباد استان اردبیل - دوربین همانند نسل قبل جزییات و دقت رنگ بالایی داشته باشند.

سیستم فوکوس خودکار دوال پیکسل دقت بالایی در عکسبرداری و فیلمبرداری دارد. البته تعبیه فوکوس خودکار با قابلیت تشخیص چشمان سوژه کار را برای کاربران آماتور آسان تر می کند. نقاط فوکوس خودکار - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پارس آباد استان اردبیل - نیز از 49 به 123 افزایش - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پارس آباد استان اردبیل - پیدا کرده اند.

دوربین کانن EOS M200 توانایی فیلمبرداری 4K با نرخ 24p را دارد. - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پارس آباد استان اردبیل - لنز 45-15 میلیمتری این دوربین در حالت فیلمبرداری 4K به لنز 115-38 میلیمتری تبدیل می شود که از توانایی های آن برای تولید ویدیو بلاگ (Vlog) می کاهد.

دوربین مورد بحث دارای 299 گرم وزن بوده و از باتری لیتیوم یونی به نام LP-E12 بهره می برد. سازنده مدعی شده با یک بار شارژ کامل این باتری می توان 90 دقیقه فیلمبرداری و نزدیک به 315 عکس گرفت.

دوربین کانن EOS M200 از ماه اکتبر (مهر ماه) در رنگ های مشکی و سفید همراه با لنز - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر پارس آباد استان اردبیل - EF-M 15-45mm F4.5-6.3 IS STM به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شاد آفرید نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
وقت بخیر آیا احیانا روستای عربلو کندی پارس آباد هم تلویزیون بلست BTV-32HDC310B هم تعمیر میکنید.
پاسخ: بله در روستای عربلو کندی شهر پارس آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone