🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  3. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  4. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  5. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23351.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

نخستین نیروگاه هسته ای شناور دنیا در روسیه لنگر انداخت

در ماه آوریل امسال روسیه از راه اندازی نخستین و تنها نیروگاه هسته ای شناور دنیا خبر داد. این کشتی که Akademik Lomonosov نام دارد به تازگی و طی تشریفاتی خاص در مقر دائمی خود واقع ...

در ماه آوریل امسال روسیه از راه اندازی نخستین و تنها نیروگاه هسته ای شناور دنیا خبر داد. این کشتی که Akademik Lomonosov نام دارد به تازگی و طی تشریفاتی خاص در مقر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شهرضا استان اصفهان - دائمی خود واقع در Pevek - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شهرضا استان اصفهان - (بندرگاهی در مدار شمالگان) - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شهرضا استان اصفهان - لنگر انداخته است.

نخستین نیروگاه هسته ای شناور دنیا سفر خود را از Murmansk آغاز کرد؛ یعنی جایی که سوخت هسته ای به آن انتقال داده شد و سپس به سمت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شهرضا استان اصفهان - مسیر دریای شمال به حرکت افتاد و پیشتر از زمان برنامه ریزی شده قبلی به Pevek رسید. تصاویر زمینی و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شهرضا استان اصفهان - ماهواره ای تهیه شده از مسیر این کشتی نشان می دهد که Akademik در تاریخ نهم سپتامبر به مقصد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شهرضا استان اصفهان - نهایی خود رسیده است اما حدود یک هفته ای در بندر لنگر نیانداخته. گفته می شود که این نیروگاه قرار است برای - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شهرضا استان اصفهان - همیشه در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شهرضا استان اصفهان - این منطقه فعالیت و برق مورد نیاز بیش از صدهزار واحد مسکونی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شهرضا استان اصفهان - را تامین کند.

این نیروگاه قرار است برق مورد نیاز صد هزار واحد مسکونی را تامین کند

روسیه قصد دارد انرژی تولیدی Akademik را جایگزین برق نیروگاه هسته ای Bilbino - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شهرضا استان اصفهان - و نیروگاه برق حرارتی Chaunskaya کند. فرایند ساخت این نیروگاه هسته ای شناور نیز نخستین بار در سال ۲۰۱۷ و در شهر Severodvinsk آغاز - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شهرضا استان اصفهان - شد و در ادامه به سنت پترزبورگ منتقل گردید. در ماه می ۲۰۱۸ این کشتی به Murmansk منتقل شد و چند ماه بعد نیز رسما آغاز به کار کرد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شهرضا استان اصفهان

البته Akademik نخستین کشتی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شهرضا استان اصفهان - از ناوگان نیروگاه های هسته ای شناوری است که روسیه قصد دارد در سال های آتی بسازد. یکی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شهرضا استان اصفهان - از منابع مطلع ادعا کرده که روسیه می خواهد در نهایت این نیروگاه ها را به صورت تجاری در بیاورد و همین حالا مشتریانی از منطقه آسیا و اقیانوسیه دارد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شهرضا استان اصفهان

تصور می شود که روسیه تلاش می کند با کمک این نیروگاه های برق شناور ناوگان خود را در منطقه شمالگان توسعه دهد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شهرضا استان اصفهان - و از این طریق حضور نظامی اش را در این محدوده تقویت نماید. البته این نیروگاه شناور نیروی محرکه خود را تامین نمی کند با این حال طراحی پرتابل آن به گونه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شهرضا استان اصفهان - ایست که امکان استقرارش را در هر نقطه ای از دریاها میسر کرده و امکان تامین برق برای مناطق دورافتاده زمین - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شهرضا استان اصفهان - را هم میسر می کند.

با این حال برخی فعالان زیست محیطی ابراز نگرانی کرده اند که بروز بلایای طبیعی نظیر سونامی می تواند باعث انفجار این نیروگاه های شناور در دریا و بروز فاجعه های جبران ناپذیری شود.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شهرضا استان اصفهان

مختصصان هسته ای در موسسه غیرانتفاعی گرین پیس نیز با در نظر داشتن این مساله از نیروگاه هسته ای شناور روسیه با نام چرنوبیل روی یخ یاد کرده اند؛ نامی که به فاجعه هسته ای سال ۱۹۸۶ میلادی اشاره دارد و به موجب آن آلودگی هسته ای بخش های عظیمی از اروپا را فرا - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شهرضا استان اصفهان - گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone