🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  2. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  3. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  4. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23377.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ورزش به سبک دیجیتال؛ بهترین بازی‌های ورزشی موبایل که باید تجربه کنید

با اینکه شاید روند توسعه و پیشرفت بازی‌های ورزشی نسبت به سایر سبک‌ها طی سال‌های اخیر درجا زدن‌های بیشتر و نوعی تکرار را به خود دیده اما این بازی ها آنقدر هیجان و جذابیت دارند ...

با اینکه شاید روند توسعه و پیشرفت بازی‌های ورزشی نسبت به سایر سبک‌ها طی سال‌های اخیر درجا زدن‌های بیشتر و نوعی تکرار را به خود دیده اما این بازی ها آنقدر هیجان و جذابیت دارند که با همین روند هم جای پای خود را بین گیمرها ثابت نگاه داشته‌اند. این مقوله - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شامل بازی های ورزشی موبایل هم می‌شود و با وجود اینکه سبک محبوب همچنان هم جای کار دارد، شاهد خودنمایی بازی‌های جذابی در لیست بلند بالای سبک ورزشی هستیم که می‌توانند نظر سخت سلیقه‌ها را نیز جلب کنند. در این مطلب به سراغ بازی های ورزشی موبایل می‌رویم و لیستی از بهترین‌های این سبک - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را با هم مرور می‌کنیم، پس با دیجیاتو همراه باشید.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان

فیفا ساکر یا همان فیفا موبایل آخرین نسخه - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از این فرنچایز - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - محبوب الکترونیک آرتز برای موبایل است که همین چند هفته پیش فصل جدید آن برای - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - گیمرها در دسترس قرار گرفت. در این بازی شاهد حضور - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تقریبا 550 تیم واقعی هستید و علاوه بر آن می‌توانید به جز بازی کردن با بازیکنان حال حاضر تیم‌های فوتبال جهان، با اسطوره‌های سال‌های - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پیشین هم دیدار و با آن‌ها بازی کنید. فیفا موبایل در بین بازی‌های ورزشی یکی از بهترین جلوه‌ها و امکانات گرافیکی را دارد و EA در بازی موبایل فرنچایز محبوب خود هم چیزی کم نگذاشته است. شاید فیفا موبایل را نتوان یک بازی صد در صد کامل قلمداد کرد اما قطعا عملکردی بهتر از سایر بازی‌های ورزشی موبایل داشته و از آن‌ها یک سر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و گردن بالاتر است.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان

FIFA Soccer

سازنده: ELECTRONIC ARTS قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 79/153 مگابایت زبان:

NBA LIVE Mobile Basketball

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان

با اینکه - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - احتمالا نام سری NBA 2K بیشتر از NBA Live فراگیر شده است اما این مساله برای نسخه موبایل دو بازی درست به نظر نمی‌رسد. این را می‌توان از روی تعداد دانلود و اقبال گیمرها از نسخه موبایل این بازی‌ها مشاهده کرد. NBA Live یک بازی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بسکتبال خوب و مناسب برای موبایل است که المان‌های شبیه سازی شده و واقعی بسکتبال را به خوبی با هم ترکیب می‌کند. باید در این بازی تیم خودتان را بسازید و با آن به مصاف تیم دیگر بازیکنان بروید. کنترل ساده و گرافیک قابل قبول باعث می‌شود تجربه خوبی از NBA Live Mobile داشته باشید.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان

NBA LIVE Mobile Basketball

سازنده: ELECTRONIC ARTS قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 84/168.5 مگابایت زبان:

Madden NFL Mobile Football

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان

فوتبال آمریکایی جزو ورزش‌هایی است - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که در کشور ما هواداران محدودتری دارد اما این مساله چیزی از جذابیت‌های بازی کردن آن روی کنسول یا حتی موبایل نمی‌کاهد. Madden NFL - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - Football یکی از بازی‌های خوب برای تجربه فوتبال آمریکایی روی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - گوشی‌های موبایل است که با وجود گرافیک مناسب، گیم پلی ساده و آپدیت بودن لیست بازیکنان و تیم‌هایش می‌تواند انتخاب خوبی برای علاقه‌مندان بازی‌های ورزشی باشد. بازی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تورنمنت‌های هفتگی هم دارد که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. به صورت خلاصه روند بازی در این خلاصه می‌شود: هدایت تیمی را بر عهده بگیرید و بازیکنان مدنظرتان را به آن اضافه کنید. بازیکنان تیمتان با پیشروی در روند بازی لول آپ می‌شوند و مهارت‌هایشان ارتقا پیدا می‌کند.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان

Madden NFL Mobile Football

سازنده: ELECTRONIC ARTS قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 137.4/متغیر مگابایت زبان:

Hockey Nations 18

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان

اگر از طرفداران بازی‌های تیمی پر زد و خورد و فیزیکی هستید، علاوه بر فوتبال آمریکایی احتمالا - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از هاکی هم خوشتان می‌آید. Hockey Nations 18 بهترین بازی هاکی برای موبایل است، با - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این حال با گشتی در اپ مارکت‌ها متوجه می‌شوید که برای ورزش هاکی بازی‌های متعدد و چندان خوبی توسعه داده نشده‌اند. در Hockey Nations 18 مدهای مختلفی مثل بازی زنده، 3 در برابر 3، پلی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - آف و بازی‌های خارج سالن را شامل می‌شود. گیم پلی بازی کمی سریع است و اگر با سرعت آن مشکلی نداشته باشید احتمالا نکته منفی دیگری در آن آزارتان نخواهد داد.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان

Hockey Nations 18

سازنده: Distinctive Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 33/387 - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مگابایت زبان:

World of - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - Tennis: Roaring ’20s

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان

بعد از معرفی نسخه موبایل بازی های - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ورزشی تیمی، به سراغ ورزش‌های تک نفره می‌رویم. یکی از جذابترین ورزش‌های تک نفره در دنیا تنیس است و World of Tennis: Roaring ’20s از محبوب‌ترین بازی‌هایی است که تجربه این ورزش را روی موبایل برایتان ممکن می‌سازد. در این بازی نسبتا جدید، کار خود را به عنوان یک بازیکن تنیس تازه کار آغاز می‌کنید. علاوه بر حضور مد career در بازی، یک مد چند نفره آنلاین هم برای آن در نظر گرفته - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شده است. تم بازی هم در دهه 20 میلادی، یعنی زمانی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که ورزش تنیس روزهای اوج خود را سپری می‌کرد طراحی شده و برای اینکه به جذابیت بازی اضافه شود، هر از گاهی رویدادها و تورنمنت‌های مختلفی در آن برگزار شده که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان

World of Tennis: Roaring ’20s

سازنده: Helium9 Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 88/309.4 مگابایت زبان:

True Skate

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان

اسکیت سواری با اسکیت برد - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شاید جزو ورزش‌ها یا سرگرمی‌هایی باشد که بازی‌های ویدیویی نسبتا زیادی برای آن ساخته شده و True Skate را می‌توان از خوب‌های آن - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به شمار آورد. در این بازی با حرکت انگشتانتان روی نمایشگر تخته اسکیت را کنترل می‌کنید و برای انجام حرکات نمایشی هم از سوایپ کردن  استفاده می‌کنید. گرافیک بازی نسبتا خوب است و کنترل‌های بازی هم تجربه مفرحی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. برای اینکه بازی جذابتر شود اسلوموشن، قابلیت replay و همینطور چالش‌های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است. منتها شاید سیاست قیمت گذاری بازی کمی عجیب و غریب باشد و با اینکه بازی یک عنوان رایگان نیست اما پرداخت‌های درون برنامه‌ای هم برای باز کردن ماموریت‌ها، لوکیشن‌ها و امکانات - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شخصی سازی در آن حضور دارد.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان

True Skate

سازنده: True Axis قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 91/200.9 مگابایت زبان:

Grand Mountain Adventure

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان

Grand Mountain Adventure را کسانی که به تجربه اسکی در کوه‌های برفی علاقه دارند حتما باید تجربه کنند. این بازی که می‌توان آن را در دسته عناوین دنیای باز قرار داد از گرافیک خوب و کنترل ساده و کاربردی بهره می‌برد. در حین اسکی باید از موانعی که سر راهتان قرار دارند دوری کنید و در مسیر اصلی باقی مانده و منحرف - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نشوید. 5 کوه مختلف برای اسکی سواری در نظر گرفته شده که البته بعد از دانلود بازی فقط یکی از آن‌ها برایتان باز است و برای آنلاک شدن چهار کوه دیگر باید مبلغی پرداخت کنید. سوای این مساله بازی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - یک عنوان بسیار جذاب است که می‌تواند تجربه خوبی از اسکی در - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان - برف برایتان رقم بزند.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاهین شهر استان اصفهان

Grand Mountain Adventure

سازنده: oppluva AB قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 41 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone