🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  2. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  3. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  5. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23341.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اجرای حرکات ژیمناستیک توسط ربات بوستون داینامیکس [تماشا کنید]

کمپانی بوستون داینامیکس که یکی از سردمداران عرصه ساخت ربات‌هایی با قابلیت‌های حرکتی خارق العاده العاده است، در جدیدترین الگوریتم‌های خود، توانسته قابلیت‌های غلتیدن، پریدن و چرخیدن و بالانس زدن را به ربات دو پای ...

کمپانی بوستون داینامیکس که یکی از سردمداران عرصه ساخت ربات‌هایی با قابلیت‌های حرکتی خارق العاده العاده است، در جدیدترین الگوریتم‌های خود، توانسته قابلیت‌های غلتیدن، پریدن و چرخیدن و بالانس زدن را به ربات دو پای خود به نام اطلس اضافه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل - کند.

این ربات پیش از این می‌توانست حرکات پارکور را انجام دهد و چشمان بسیاری را به خود خیره کند. حالا با اضافه شدن حرکات جدید، شاید اگر این ربات دنبالتان بیفتد، نتوانید از دست - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل - آن فرار کنید. در ادامه می‌توانید این قابلیت‌های خیره کننده را مشاهده کنید:

ربات دو پای اطلس (که از جهاتی به سگ هم شباهت دارد) می‌توانید بدون برهم خوردن تعادلش، مانور‌های حرکتی سریعی بدهد. این دستاورد تکنولوژیک به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل - کمک الگوریتم‌های پیچیده میسر شده است. بوستون داینامیکس در این رابطه می‌گوید:

ابتدا یک الگوریتم بهینه‌سازی هر مانور را به حرکات پایه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل - دینامیکی قابل اجرا تبدیل می‌کند، سپس اطلس با کمک یک مدل کنترل‌گر پیش‌بینی کننده، این حرکات را دنبال کرده به نرمی هرچه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل - تمام از انجام یک مانور به سراغ مانور بعدی می‌رود.

البته همچنان هدف اصلی ساخت یک ربات انسان‌نمای چابک و سریع مشخص نیست. اطلس به سادگی می‌تواند از یک ربات - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل - خدمتکار به یک سرباز ماهر تغییر کاربری بدهد و تاکنون - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل - دلیل این که گوگل، بوستون داینامیکس را خریده هم مشخص نیست.

همچنین ربات Spot این شرکت که قابلیت بکسل کردن کامیون را نیز دارد، می‌تواند توسط شرکت‌ها به منظور کارهای ساختمانی، کار در انبار‌ها و عملیات‌های نجات خریداری شود. البته علاقه‌مندان خصوصی نمی‌توانند - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سرعین استان اردبیل - این ربات‌ها را خریداری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone