🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  3. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  4. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26238.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

حسگر اثر انگشت سامسونگ دردسرساز شد؛ گلکسی اس 10 در لیست سیاه بانک‌ها

در پی انتشار خبرهایی مبنی بر مشکلات امنیتی سنسور اثر انگشت گلکسی S10 ، برخی بانک ها محدودیت هایی را برای کاربران این موبایل در نظر گرفته اند. مدت کوتاهی پس از عرضه گلکسی S10 ...

در پی انتشار خبرهایی مبنی بر مشکلات امنیتی سنسور اثر انگشت گلکسی S10 ، برخی بانک - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - ها - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - محدودیت هایی را برای کاربران این موبایل در نظر گرفته اند.

مدت کوتاهی پس از عرضه گلکسی S10 برخی کاربران مدعی شدند با تصاویر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - سه بعدی اثر انگشت می توان اسکنر فراصوتی این پرچمدار را دور زد. پس از انتشار خبرها و تصویری از قفل گشایی اس ۱۰ با محافظ نمایشگر و حتی کیس سیلیکونی سرانجام سامسونگ - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - پذیرفت که سنسور بیومتریک گلکسی S10، S10 پلاس، S10 5G، نوت ۱۰ و نوت ۱۰ - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - پلاس مشکلاتی دارد.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران

کمپانی کره ای به کاربران - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - این گوشی ها وعده داده که مشکلات را با - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - یک به‌روزرسانی رفع می کند اما بعضی بانک ها - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - منتظر سامسونگ نمانده و از همین حالا اقداماتی مثل ممانعت از - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - دانلود اپ خود در این پرچمدارها یا غیرفعال کردن گزینه تایید هویت با اسکن اثر انگشت را در دستور کار قرار داده اند.

برای مثال می توان به دو موسسه بانکی NatWest و Nationwide Building در بریتانیا اشاره کرد که اولی به کل اپلیکیشن خود در گوگل پلی را از دسترس کاربران گلکسی اس ۱۰ خراج کرده و دومی هم گزینه ورود از طریق اثر انگشت را غیرفعال کرده است. یک بانک اسراییلی هم - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - روش مشابهی را در پیش گرفته است. NatWest تاکید کرده دلیل این اقدام به مسائل امنیتی سنسور برمی گردد و در صورت رفع مشکل اوضاع به روال قبل برخواهد گشت.

در کره جنوبی هم بانک اینترنتی KaKaobank به مشتریانش توصیه کرده در صورت استفاده از پرچمدار جدید سری گلکسی اس تا زمان رفع ایرادات امنیتی قید استفاده از سنسور اثر انگشت را بزنند.

برخی بر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - این باورند دلیل این مشکل - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - به خط و - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - خطوط ریز کاور سیلیکونی و محافظ نمایشگر برمی گردد که باعث اختلال در عملکرد سنسور فراصوتی گلکسی اس ۱۰ می شوند. در صورتی که این حرف درست از آب درآید معلوم نیست سامسونگ چگونه می خواهد با - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - به‌روزرسانی امنیتی بر آن غلبه کند.

 

تماشا کنید: قابلیت تشخیص چهره گلکسی اس 10 به آسانی فریب - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - می‌خورد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone