🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21991.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی A41 رونمایی شد؛ حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و هلیو P65

این طور که به نظر می‌رسد، سامسونگ برای هر روز یک گوش جدید کنار گذاشته است. گوشی هوشمندی که این کمپانی کره‌ای برای امروز در نظر گرفته، گلکسی A41 بوده که نسبت به نسل قبلی، ...

این طور که به نظر می‌رسد، سامسونگ برای هر روز یک گوش جدید کنار گذاشته است. گوشی هوشمندی که این کمپانی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - کره‌ای برای امروز - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - در نظر گرفته، گلکسی A41 بوده که نسبت به نسل قبلی، بهبودهای معناداری دارد.

از نمایشگر این گوشی شروع می‌کنیم. گلکسی A41 از یک پنل سوپر امولد ۶.۱ اینچی با رزولوشن +FHD بهره می‌برد. در بالا و مرکز این نمایشگر یک ناچ قطره آب وجود دارد که سامسونگ نام آن را اینفینیتی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - U گذاشته است. درون این ناچ یک دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی قرار گرفته که نسبت به نسل فعلی تغییری نداشته. - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - البته یکی از تفاوت‌های گلکسی A41، در مکان حسگر اثر انگشت آن بوده که از قاب پشتی به زیر نمایشگر مهاجرت کرده است.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بابلسر استان مازندران

ماژول دوربین این گوشی برخلاف دیگر گوشی‌‌های جدید کمپانی کره‌ای که با یکان یک به - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - بازار - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - عرضه شده‌اند، مستطیلی نبوده و شمایلی مانند قبل دارد. در نتیجه با یک - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - نوار شیشه‌ای عمودی مشکی طرف هستیم که ۳ سنسور ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی عمق‌سنج را در خود جای داده است. قاب پشتی این گوشی نیز - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - همانند نسخه‌های جدیدتر، به کمک ۳ خط، به ۵ بافت مختلف تقسیم شده.

مغز متفکر این گوشی برخلاف بسیاری از برادرانش، نه چیپست اگزینوس است و نه اسنپدراگون. سامسونگ برای مرتفع کردن وظایف پردازشی گلکسی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - A41 به - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - سراغ چیپست مدیاتک هلیو P65 رفته که با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است. این گوشی از یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد که از شارژ سریع ۱۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

تفاوت دیگر گلکسی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - A41 با نسل قبلی، در مقاوم شدن آن به گرد و خاک و آب و پشتیبانی از رده‌بندی IP68 است. همچنین این گوشی با اندروید ۱۰ - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - و رابط کاربری One UI 2.0 به بازار عرضه می‌شود. در نهایت این گوشی با رنگ‌های آبی، سفید و مشکی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. کمپانی کره‌ای هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت این گوشی منتشر نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone