🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  3. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21988.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به مشخصات گوشی هواوی نووا 5T

گوشی های سری نووا هواوی معمولاً به عنوان مدل هایی با قیمت میان رده ها اما با قابلیت های پرچمداران به شناخته می شوند. هواوی نووا 5T جدیدترین مدل این سری است که به تازگی ...

گوشی های سری - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - نووا هواوی معمولاً - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - عنوان مدل هایی با قیمت میان رده ها اما با قابلیت های پرچمداران به شناخته - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - می شوند. - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - هواوی نووا 5T جدیدترین مدل این سری است که به تازگی روانه بازار ایران شده است.

هواوی نووا 5T (بررسی دیجیاتو) نمایشگر 6.26 اینچی IPS با کیفیتی دارد که کنتراست عالی، زاویه دید و روشنایی بسیار خوبی را ارائه می دهد. در گوشه سمت چپ نمایشگر هم حفره دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به چشم می خورد که در مقایسه با اندازه گوشی ابعاد چندان بزرگی ندارد اما به هر حال حضورش حین کار با گوشی احساس می شود.

نووا 5T از چیپست Kirin 980 بهره می برد که اگر چه جدیدترین مدل در بین پرچمداران سری Kirin نیست اما همچنان آن قدر قدرتمند است که در کنار 8 گیگابایت رم به خوبی از پس تمام - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - کارهای روز مره بر آید و در زمینه گیمینگ هم پاسخگوی نیازتان باشد.

دوربین اصلی 4 گانه است که شامل حسگرهای اصلی 48 مگاپیکسلی، فوق عریض 16 - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک حسگر عمق سنج  می شود. - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - دوربین اصلی تقریباً در تمامی شرایط کیفیت خوبی دارد. دوربین فوق عریض هم در نور روز عکس های با کیفیتی می گیرد اما مشابه اکثر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - گوشی های این روزهای بازار در نور شب به زحمت می افتد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان

نووا 5T همچنین به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده اما از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند. باتری این - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - گوشی هم ظرفیت 3750 میلی آمپر ساعتی دارد که شاید به نظر کم برسد. اما در آزمایش های ما شارژدهی خوبی داشت. علاوه بر این پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی موجب می شود گوشی در عرض 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ شود و برای شارژ کامل هم - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - تنها 90 دقیقه زمان نیاز باشد.

هواوی همچنین - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - از نظر کیفیت ساخت در نووا 5T کم نگذاشته. این گوشی قاب پشتی شیشه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - ای و فریم آلومینیومی دارد و از نظر کیفیت تنه به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - تنه پرچمداران بازار می زند. رنگ های آبی، سبز و ارغوانی این موبایل - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - در قاب پشتی طراحی هولوگرافیک توهم زای خاصی دارند که بسیار جلب توجه می کند. با این حال یک رنگ مشکی بدون طرح های خاص هم برای آن دسته از افرادی در نظر گرفته - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - شده که به دنبال ظاهر ساده تری هستند.

با دیجیاتو همراه باشید تا در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - اینفوگرافیک زیر نگاهی داشته باشیم به مشخصات فنی این گوشی زیبا:

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر الوند استان زنجان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone