🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42593.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

افزایش درآمد انویدیا، به لطف تلاش کاربران جهت استخراج پول‌ دیجیتالی

شرکت انویدیا روز گذشته گزارش مالی خود از فصل دوم سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد و خبر داد که باز هم توانسته به کارنامه‌ای درخشان دست پیدا کند. «جن-سون هوانگ»، مدیر عامل بزرگترین شرکت سازنده ...

شرکت انویدیا روز گذشته گزارش مالی خود از فصل دوم سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد و خبر داد که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - باز هم توانسته - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به کارنامه‌ای درخشان دست پیدا کند. «جن-سون هوانگ»، مدیر عامل بزرگترین شرکت سازنده چیپ‌های گرافیکی می‌گوید که انویدیا در فصل دوم سال میلادی قادر به کسب درآمدی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ۲.۲ میلیارد دلاری شده است.

مدیرعامل انویدیا گزارش می‌دهد که افزایش در درآمد از محل توجه بیشتر به تکنولوژی‌هایی مانند هوش مصنوعی و خودروهای هوشمند حاصل شده و رشد توجه به محصولات گیمینگ مثل لپ‌تاپ‌ها و همچنین نینتندو سوئیچ هم در آمار انویدیا بی‌تاثیر نبوده است.

۱۰ درصد از درآمد انویدیا از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - فروش محصولات مرتبط با استخراج پول دیجیتالی بوده است

اما نکته جالب ماجرا اینجاست که شرکت انویدیا در فصل دوم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - سال - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ۲۰۱۷ یک منبع درآمد غیر مستقیم دیگر هم داشته است. این منبع، تلاش کاربران - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - برای استخراج پول دیجیتالی رمزگذاری شده یا «ارز رمزپایه» با خرید و استفاده از سخت افزارهای قدرتمند انویدیا بوده است.

این گرایش در میان کاربران به حدی افزایش داشته که حالا خود انویدیا خبر می‌دهد حدود ۱۰ درصد از درآمد ۲.۲ میلیارد دلاری اش، یعنی حدود ۲۰۰ میلیون دلار را از فروش سخت افزار - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در همین راه به دست آورده است.

هوانگ در زمان ارائه آمارهای مالی اعتقادش در مورد پول‌های دیجیتالی را نیز بیان کرد و گفت:‌ «ارز رمزپایه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و بلاکچین ماندنی هستند و در گذر زمان، از این بزرگتر هم می‌شوند. مشهود است که پول‌های مجازی دیگری نیز در آینده به بازار خواهند آمد. تولید همین پول‌ها به نیروی سخت افزاری بسیار زیادی نیاز دارد و این موضوع بازار بزرگی را برای کارت‌های گرافیکی ایجاد کرده است؛ بازاری که به این زودی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ها ناپدید نمی‌شود. ما نیز در کنار استخراج‌کنندگان پول‌های دیجیتالی هستیم و ابزارهای بهینه شده‌ای را برای اینکار در اختیارشان قرار می‌دهیم.»

- تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مشکین شهر استان اردبیل -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone