🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42594.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Iconic؛ آیکن های مخصوص خودتان را بسازید

طبیعتا طراحی یک لوگو یا پکیج آیکن حرفه ای کار افراد تازه کار نیست. شاید فقط گرافیست های کارکشته به واسطه سال ها تجربه و درک بصری بالا بتوانند از پس این کار بر بیایند، ...

طبیعتا طراحی یک لوگو یا پکیج آیکن حرفه ای کار افراد تازه کار نیست. شاید فقط گرافیست های کارکشته به واسطه سال ها تجربه و درک بصری بالا بتوانند از پس این کار بر بیایند، اما این در شرایطی است که هدف تان از طراحی لوگو و آیکن کاملا جدی و حرفه ای باشد.

اگر هدف تان از طراحی آیکن فقط ایجاد تنوع در سیستم عامل است یا آنکه لوگوی ساده و کم هزینه ای برای اپلیکیشن کوچک و مستقل خود می خواهید، شاید ابزاری مثل Iconic به خوبی بتواند کارتان را راه بیندازد.

بیش از 5000 آیکن آماده در Iconic منتظر شما هستند که آن ها را به هر شکلی که دوست دارید در بیاورید؛ به دلخواه رنگ آمیزی شان کنید، ابعادشان را تغییر بدهید و خروجی های با کیفیت تحویل بگیرید.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

اگر چه آیکونیک - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از پس ساخت لوگو هم بر می آید، اما در اصل برای ساخت پکیج های آیکن طراحی شده که در محصولاتی مثل لانچرها قابل استفاده هستند. آیکونیک در مجموع شش دسته آیکن آماده را به شما ارائه کرده: آیکن های متریال دیزاین، Font Awesome، Linea، Entypo، Open Iconic و Themify که هر کدام سبک طراحی منحصر به فرد و تنظیمات خاص خود - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - را دارند.

دوست دارید پکیجی از آیکن های ساده و مینیمال داشته باشید؟ یا این - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که آیکن های فانتزی را ترجیح می دهید که نوشته ها دورشان را احاطه کرده اند؟ خوشبختانه در Iconic به همه این موارد دسترسی دارید. فقط باید حوصله داشته باشید و روی طراحی شان وقت بگذارید.

تنظیماتی مثل تغییر رنگ و سایز و مقیاس و درجه چرخش به شما کمک می کنند که از یک طرح خام و اولیه، آیکنی بدیع و خلاقانه بسازید. نسخه رایگان اپ آیکن ها را در ابعاد 100x100 پیکسل تحویل شما می دهد. اما اگر به رزولوشن بیشتری احتیاج داشته باشید باید به سراغ نسخه پرو اپ بروید که امکانات اضافه ای مثل افزودن انواع سایه به اشکال را هم در خود دارد.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

پشتیبانی از فرمت SVG - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هم یکی از قابلیت های بسیار مفید آیکونیک به حساب می آید تا به لطف آن بتوانید از طریق ادیتور متن هم طرح - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - های ذهنی تان را پیاده سازی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کنید. بد نیست بدانید که این فرمت تقریبا در تمام مرورگرهای مدرن اینترنتی پشتیبانی می شود.

اپلیکیشن آیکونیک برای آنکه امکانات شخصی سازی اش را - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به اوج برساند امکان بارگذاری فونت های شخص ثالث را هم برایتان فراهم کرده. بنابراین می توانید برای طراحی لوگو یا آیکن فونت های مورد علاقه تان را هم به کار بگیرید تا از نتیجه نهایی رضایت کامل داشته باشید.

آیکونیک اپلیکیشن خوبی است تا بتوانید برای لانچرهایی مثل نووا، اپکس، اکشن، سولو - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و گو لانچر آیکن پک های جدید - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بسازید. اگر کارتان خیلی خوب بود، حتی شاید بتوانید آن ها را در قالب آیکن پک های شخص ثالث به فروش برسانید تا از این طریق کسب درآمدی هم کرده باشید.

اپلیکیشن خوب و کاربردی Iconic را می توانید همین حالا از پلی استور دانلود کنید. [دانلود به کمک - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ربات تلگرام apk_dl]

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone