🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28417.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت جدید گوگل ترنسلیت، تشخیص خودکار زبان‌ها را ممکن می‌کند

قابلیت ترجمه تصویری مترجم گوگل (Google Translate) این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا با استفاده از دوربین گوشی، متن‌های مختلف را ترجمه کنند. روی کاغذ ویژگی جذابی به‌نظر می‌رسد اما در عمل، این ...

قابلیت ترجمه تصویری مترجم گوگل (Google Translate) این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا با استفاده از دوربین گوشی، متن‌های مختلف را ترجمه کنند. روی کاغذ ویژگی جذابی به‌نظر می‌رسد اما در عمل، این بخش هنوز - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قوچان استان خراسان - نتوانسته به آن پختگی لازم برسد که مهمترین علتش هم انتخاب دستی زبان‌ها است.

برای ترجمه تصویری گوگل ترنسلیت ابتدا باید زبان‌های مورد نظر را انتخاب کرده، سپس دوربین گوشی را باز کنید و از متن عکس بگیرید تا در نهایت ترجمه نمایش داده بشود؛ خبری از تشخیص اتوماتیک زبان‌ها نیست و نکته اینجاست هنگام اجرای دوربین نیز نمی‌توانید زبان‌ها را تغییر بدهید. حتما باید - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قوچان استان خراسان - دوباره به خود برنامه گوگل ترنسلیت برگردید.

ظاهرا تمام این مشکلات قرار است به‌زودی برطرف شوند. وب‌سایت 9to5Google در کنکاش کدهای آخرین نسخه از گوگل ترنسلیت متوجه آپدیتی بزرگ برای اپلیکیشن شده که جدا از کیفیت بهتر ترجمه و پشتیبانی از زبان‌های بیشتر، تشخیص خودکار زبان‌ها هنگام استفاده از ترجمه با دوربین - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قوچان استان خراسان - را نیز به گوگل ترنسلیت می‌آورد.

در این آپدیت روند ترجمه تصویری ساده‌تر خواهد شد. هر وقت دوربین - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قوچان استان خراسان - را جلوی متنی گرفتید، خود برنامه زبان را مشخص کرده و بنابراین تنها باید زبانی که می‌خواهید متن به آن ترجمه بشود را انتخاب کنید. همچنین گوگل در حال کار روی یک سیستم واقعیت افزوده لحظه‌ای است تا با آن دیگر نیازی به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قوچان استان خراسان - عکس گرفتن هم نباشد.

در واقع همین که دوربین گوشی را جلوی متن‌ها بگیرید، بلافاصله ترجمه را خواهید دید. این ویژگی‌های جدید دوربین در نسخه 5.29 گوگل ترنسلیت ظاهر شده‌اند اما هنوز فعال نیستند. با این حساب ممکن است در آینده‌ای نزدیک بالاخره - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قوچان استان خراسان - شاهد بهبود ترجمه تصویری اپلیکیشن مترجم - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر قوچان استان خراسان - گوگل باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone