🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  3. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  4. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  5. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28416.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

تلفن هوشمند Realme X با قیمت اقتصادی معرفی شد

شرکت چینی Realme، از جدیدترین محصول خود یعنی Realme X با نمایشگر بدون بریدگی و دوربین بالاجهنده پرده برداشت که به جرات می توان گفت اولین محصول این شرکت چینی با امکاناتی در سطح محصولات سایر ...

شرکت چینی Realme، از جدیدترین محصول خود یعنی Realme X با نمایشگر بدون بریدگی و دوربین بالاجهنده پرده برداشت که به جرات می توان گفت اولین محصول این شرکت چینی با امکاناتی در سطح محصولات سایر شرکت های بزرگ است. قابل ذکر است که این شرکت تا سال 2018 زیر مجموعه شرکت اپو بوده و در این سال از شرکت اوپو جدا شد و یک شرکت مستقل با نام Realme تشکیل داد.

در پنل جلویی این تلفن هوشمند شاهد نمایشگر آمولد با رزولوشن 1080p و ابعاد 6.5 اینچ هستیم که همراه با حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر یکپارچه شده است.

نمایشگر این تلفن هوشمند فاقد - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - بریدگی بوده و ریلم - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - برای محقق شدن این امر از دوربین سلفی بالاجهنده با مکانیزم خودکار، استفاده کرده است.تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران

اما در داخل، Realme X دارای یک چیپست 10 نانومتری اسنپدراگون 710 به همراه 4، 6 یا حتی 8 گیگابایت رم و در دو نسخه با - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایت عرضه می شود.

دوربین - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - این تلفن هوشمند از نوع دوگانه بوده که دارای حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی با - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - گشودگی دیافراگم f / 1.7 و حسگر عمقی 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f / 2.4 است. در دوربین سلفی نیز، از یک - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - حسگر 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم  f - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - / 2.0 استفاده شده است.

حسگر اصلی از نوع IMX 586 ساخت شرکت سونی بوده که در حال حاضر در تعداد زیادی از تلفن های هوشمند به کار گرفته شده است. قابلیت pixel binning در دوربین این محصول امکان ادغام 4 پیکسل در 1 پیکسل به - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - منظور ثبت تصاویر خروجی 12 مگاپیکسلی با نویز کمتر را به کاربران می دهد.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران

دوربین اصلی این محصول با تمامی نرم افزارهای هوشمندی که انتظار دارید آراسته شده است که از این جمله می توان Chroma Boost، سیستم تشخیص صحنه برپایه هوش مصنوعی، روش های جدید ثبت پرتره و ... نام برد.

در بخش شارژ نیز، این محصول از تکنولوژی شارژ سریع VOOC Flash Charge 3.0، - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - برخوردار است که می تواند باتری با ظرفیت 3765 میلی آمپری آن را در عرض 30 دقیقه از 0 - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - به 55 درصد برساند.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران

این محصول در دو رنگ اصلی آبی و سفید عرضه می شود. قیمت گذاری نسخه های مختلف این تلفن هوشمند به صورت زیر است:

  • نسخه Realme X  با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، 220 دلار
  • نسخه Realme X با 6 گیگابایت رم و64 گیگابایت حافظه داخلی، 230 دلار
  • نسخه Realme X با - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 260 دلار

اگر علاقه مند به طراحیی خاص تری هستید می توانید این محصول را با طراحی متفاوت ترِ پیازی و - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - سیری با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران - با قیمت 275 دلار تهیه کنید.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شهسوار استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone