🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  3. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  4. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28418.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

فرمان اجرایی ترامپ و اعلام وضعیت اضطراری ملی؛ محدودیتی دیگر برای هواوی

پس از چند ماه بررسی و کار حقوقی، دونالد ترامپ بالاخره با ابلاغ یک فرمان اجرایی، درباره استفاده از تجهیزات ارتباطی خارجی که امنیت ملی ایالات متحده را به خطر می اندازند، وضعیت اضطراری ملی ...

پس از چند ماه بررسی و کار حقوقی، دونالد ترامپ بالاخره با ابلاغ یک فرمان اجرایی، درباره استفاده از تجهیزات ارتباطی خارجی که امنیت ملی ایالات متحده را به خطر می اندازند، وضعیت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - اضطراری ملی اعلام کرد.

به گفته ترامپ، شرکت های خارجی در حال افزایش سوء استفاده های خود از رخنه های - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - موجود در فناوری های ارتباطی شبکه های ایالات متحده هستند که این امر در صورت عدم اتخاذ تصمیم مناسب، آسیب های فاجعه باری به دنبال - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - خواهد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - داشت.

فرمان مورد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - بحث وزارت تجارت را مجاب به تدوین - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - برنامه اجرایی مربوطه طی 150 روز آتی کرده و تمام سازمان های دولتی ایالات متحده نیز موظف هستند تدابیر لازم برای پیروی از فرمان ترامپ را - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - اتخاذ کنند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان

هرچند در فرمان جدید دونالد ترامپ مشخصاً نامی از - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - چین برده نشده، اما شکی نیست که با توجه به جنگ تجاری این دو کشور، دولت ایالات متحده به دنبال افزایش فشار بر شرکت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - های چینی به خصوص در حوزه فناوری ارتباطات بوده و تلاش می کند تا جای ممکن، استفاده از محصولات شرکت هایی همچون ZTE و هواوی (که پیش از این به جاسوسی و دور زدن تحریم ها متهم شده بودند) را محدود کند.

هواوی در زمینه فناوری 5G بی رقیب است

از سوی دیگر سخنگوی کمپانی هواوی در پاسخ به حرکت اخیر دولت ترامپ اظهار داشته که این شرکت در زمینه فناوری 5G در سطح دنیا بی رقیب است و محدودیت های وضع شده توسط دولت ایالات متحده، تنها این کشور را از تکنولوژی روز محروم - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - کرده و شرکت ها و مصرف کنندگان آمریکایی را مجبور به استفاده از فناوری های سطح پایین و گران قیمت خواهد کرد. وی همچنین اعلام کرده که هواوی مایل به مذاکره با دولت ترامپ و تدوین تدابیر مورد نیاز برای تضمین امنیت محصولات خود خواهد بود.

گفتنی است «آجیت پای» رئیس FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) از تصمیم اخیر ترامپ تقدیر کرده و اظهار داشته که شبکه های ارتباطی نقش حیاتی در حفظ امنیت ملی، اقتصادی و شهروندی دارند و فرمان رئیس جمهور از زنجیره تأمین کشور حفاظت خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone