🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  3. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  4. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28412.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

آمریکا هواوی را به فهرست سیاه خود اضافه کرد

وزارت بازرگانی آمریکا روز چهارشنبه این هفته اعلام کرد که هواوی و ۷۰ شرکت وابسته به آن را به لیست سیاه خود موسوم به «فهرست موجودیت» اضافه می کند؛ اقدامی که مانع از فروش قطعات ...

وزارت بازرگانی آمریکا روز چهارشنبه این هفته اعلام کرد که هواوی و ۷۰ شرکت وابسته به آن را به لیست سیاه خود موسوم به «فهرست موجودیت» اضافه می کند؛ اقدامی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خوانسار استان اصفهان - که مانع از فروش قطعات توسط شرکت های آمریکایی به هواوی می شود و تنها در صورت صدور مجوز از سوی دولت آمریکا اینگونه مراودات را امکان پذیر خواهد کرد.

مقامات آمریکایی در مصاحبه با رویترز گفته اند این تصمیم فروش برخی محصولات هواوی که حالا بزرگ ترین سازنده - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خوانسار استان اصفهان - تجهیزات مخابراتی در دنیا محسوب می شود را بسیار سخت (اگر نگوییم غیرممکن) خواهد کرد و علت نیز وابستگی شرکت مورد بحث به تامین - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خوانسار استان اصفهان - کنندگان آمریکایی است.

براساس این تصمیم که طی روزهای آتی اجرایی می شود هواوی برای خرید تکنولوژی های آمریکایی نیاز به دریافت مجوز از دولت این کشور دارد.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خوانسار استان اصفهان
ویلبر راس

ویلبر راس وزیر بازرگانی آمریکا در بیانیه ای اظهار داشت که دونالد ترامپ شخصات از این تصمیم حمایت کرده و براساس آن استفاده از تکنولوژیهای آمریکایی توسط شرکت های خارجی به نحوی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خوانسار استان اصفهان - که امنیت ملی آمریکا یا منافع خارجی این کشور را تضعیف کند ممنوع خواهد بود.

این اقدام بعد از آن صورت می - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خوانسار استان اصفهان - گیرد که ترامپ لابی گری هایی با دیگر کشورهای هم پیمان خود انجام داد تا آنها را از خرید - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خوانسار استان اصفهان - تجهیزات شبکه های 5G هواوی منع کند. چند روز پیش هم با شدت گرفتن جنگ تجاری میان چین و آمریکا، ترامپ تعرفه های جدیدی روی کالاهای چینی وارداتی به خاک این کشور وضع کرد.

وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرده این تصمیم پس از انتشار اسنادی توسط وزارت دادگستری این کشور مبنی بر دور زدن تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران توسط هواوی اتخاذ شده است.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خوانسار استان اصفهان

علیرغم این فشارها اما به نظر می رسد که اوضاع برای هواوی چندان هم بد نبوده؛ این شرکت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خوانسار استان اصفهان - در سه ماهه نخست امسال ۲۷ میلیارد دلار درآمد داشت و طبق اعلامش در این بازه ۵۹ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به اقصی نقاط دنیا صادر کرد.

در مارس ۲۰۱۶ وزارت بازرگانی آمریکا شرکت ZTE را هم - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خوانسار استان اصفهان - به خاطر ادعاهایی مبنی بر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خوانسار استان اصفهان - صادرات اجناس آمریکایی به کشورهای تحت تحریم به این فهرست سیاه اضافه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خوانسار استان اصفهان - کرد.

این محدودیت ها باعث شد که دیگر شرکت های تامین کننده امکان فراهم کردن تجهیزات آمریکایی برای ZTE را نداشته باشند و عملا زنجیره تامین آن را متوقف کنند. اما تحریم ها موقتی بود و چندی بعد آمریکا با دریافت مبالغی به عنوان جریمه اجازه همکاری - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر خوانسار استان اصفهان - دوباره ZTE با شرکای آمریکاییش را صادر کرد.

در ماه آگست ترامپ مجددا لایحه ای را به امضا رساند و در آن دولت را از خرید تجهیزات هواوی و ZTE منع کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone