🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27819.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

محافظ دوربین آیفون 11 حسگرهای سه‌گانه آن را تائید می‌کند [تماشا کنید]

کمتر از یک ماه پیش بود که شایعاتی در مورد چینش و وضعیت قرارگیری دوربین آیفون 11 از روی قاب‌های آن منتشر شد. حالا شرکت Olixar که تولید کننده محافظ و لوازم جانبی برای گوشی‌های ...

کمتر از یک ماه پیش بود که شایعاتی در مورد چینش و وضعیت قرارگیری دوربین آیفون 11 از روی قاب‌های آن منتشر شد. حالا شرکت Olixar که تولید کننده محافظ و لوازم جانبی برای گوشی‌های آیفون است یک محافظ گلس برای دوربین پشتی این مدل - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی - تولید کرده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی - که چینش سه‌تایی و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی - مربع شکل دوربین آیفون 11 و 11 مکس را تائید - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی - می‌کند.

این محافظ‌ها در سه مدل برای آیفون 11، 11 - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی - مکس و 11 آر تولید شد‌ه‌اند. علاوه بر این شرکت مذکور محافظ نمایشگر آیفون 11 مکس را - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی - هم برای پیش‌فروش قرار داده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی - است. به گزارش وبسایت فروشنده از آنجایی که محافظ‌های شرکت Olixar به مرحله تولید انبوه و فروش رسیده‌اند بنابراین می‌توان اطمینان پیدا کرد - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی - که همین طرح نهایی آیفون‌های جدید خواهد بود.

شایعات اولیه در مورد دوربین‌های آیفون حاکی از این بود که اپل از یک سنسور 120 درجه عریض برای اولین بار در دوربین آیفون 11 استفاده کرده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی - است. همین گزارش‌ها خبر دادند که مدل 11 آر از سنسورهای تله‌فوتو و استاندارد استفاده کرده اما در این گوشی خبری از سنسور فوق عریض نخواهد بود.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی

علاوه بر این اپل از یک فلش LED چهارگانه پر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی - قدرت‌تر در کنار دوربین اصلی استفاده می‌کند و برآمدگی دوربین را باریک‌تر از قبل درنظر گرفته است. قابلیت Smart HDR هم برای رقابت با سایر پرچمدارها آپدیت شده است.

شرکت Olixar - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فراهان استان مرکزی - پیش‌زمینه خوبی در افشای مشخصات قاب‌ها و تجهیزات گوشی‌های جدید دارد اما به هرحال برای اطمینان از مشخصات گوشی‌های اپل باید تا زمان رونمایی رسمی آیفون‌های جدید که معمولا اواخر تابستان انجام می‌گیرد منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone