🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  2. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  4. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31590.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل به‌روزرسانی iOS 12.1.3 برای آیفون و آیپد را منتشر کرد

با گذشت بیش از یک ماه از انتشار یک به‌روزرسانی بزرگ برای پلتفرم iOS، اپل ساعاتی پیش به‌روزرسانی دیگری برای سیستم عامل دیوایس‌های هوشمند خود منتشر کرده است. این به‌روزرسانی بیش از هر چیز روی ...

با گذشت بیش از یک ماه از انتشار یک - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نکا استان مازندران - به‌روزرسانی بزرگ برای پلتفرم iOS، اپل ساعاتی پیش به‌روزرسانی دیگری برای سیستم عامل دیوایس‌های هوشمند خود منتشر کرده است. این به‌روزرسانی بیش از هر چیز روی حل مشکلات و رفع باگ‌هایی متمرکز شده که نارضایتی بسیاری از خریداران آیفون و آیپد را برانگیخته بود.تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نکا استان مازندران

احتمالا به خاطر دارید که پس از انتشار آپدیت iOS 12.1.2، باگ بزرگی در سیستم عامل گریبانگیر کاربران شد که فعالسازی eSIM در آیفون‌های XS، XS Max و XR را با اخلال مواجه می‌کرد. همچنین بعضی کاربران هم در اینترنت LTE به مشکل برمی‌خوردند و اکثر مواقع نمی‌توانستند از آن استفاده کنند.

اپل با انتشار به‌روزرسانی iOS 12.1.3 تعدادی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نکا استان مازندران - از مشکلات و باگ‌های آزاردهنده نسخه‌های قبلی را برطرف کرده که به شرح زیر هستند:

  • برطرف شدن باگی در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نکا استان مازندران - Messages که در نمایش تصاویر در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نکا استان مازندران - مد Details اختلال ایجاد می‌کرد و پیش‌نمایش تصاویر را نشان نمی‌داد
  • برطرف شدن مشکلی که در صورت اتصال دیوایس‌های پخش صدا به آیپد پرو مدل 2018 باعث اعوجاج در صدا می‌شد
  • برطرف شدن مشکلی که اتصال CarPlay با آیفون XR، آیفون XS و XS Max را قطع - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نکا استان مازندران - می‌کرد

برای دریافت این به‌روزرسانی، می‌توانید مسیر Settings > General > Software Update را در آی‌دیوایس خود دنبال کنید. با ورود به این صفحه از انتها گزینه Download and Install را انتخاب کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نکا استان مازندران - و منتشر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نکا استان مازندران - دانلود کامل فایل - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نکا استان مازندران - بنشینید. همچنین دریافت به‌روزرسانی را از طریق نرم‌افزار آیتونز روی رایانه هم می‌توانید انجام بدهید.

اما - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نکا استان مازندران - در کنار iOS، اپل نسخه نهایی watchOS 5.1.3 را هم پس از گذراندن دوران تست خود که تقریبا دو هفته به طول انجامید، برای عموم کاربران منتشر کرده. درست مثل آپدیت iOS، آپدیت سیستم عامل اپل واچ - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نکا استان مازندران - هم قابلیت‌های جدیدی به همراه نیاورده اما تعدادی از باگ‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نکا استان مازندران - و مشکلات نسخه‌های پیشین را برطرف کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نکا استان مازندران - و پرفرمنس سیستم عامل را ارتقاء داده است.

گفتنی است که - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر نکا استان مازندران - همزمان با آی او اس، به‌روزرسانی‌های macOS 10.14.3 و tvOS 12.1.2 هم برای مک بوک و اپل تی وی منتشر شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر داتام نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روز بخیر شما بلوار ولایت نکا هم کار انجام میدید.
پاسخ: بله در بلوار ولایت شهر نکا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone