🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19394.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

گزارش ویدیویی: مهم‌ترین ماموریت‌های فضایی سال 2020

در سال ۲۰۲۰، علیرغم همه‌گیری ویروس کرونا، بسیاری از ماموریت‌های فضایی طبق برنامه پیش رفتند و موفقیت‌های چشمگیری را رقم زدند. در ادامه و در این گزارش ویدیویی می‌توانید ۵ رویداد فضایی مهم سال ۲۰۲۰ ...

در سال ۲۰۲۰، علیرغم همه‌گیری ویروس کرونا، بسیاری از ماموریت‌های فضایی طبق برنامه پیش رفتند و موفقیت‌های چشمگیری را رقم زدند. در ادامه و در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - این گزارش ویدیویی می‌توانید ۵ رویداد فضایی مهم سال ۲۰۲۰ را در یوتوب و آپارات دیجیاتو ببینید. در ادامه این مقاله - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - همچنین با شرح بیشتر، هر یک از این رویدادهای مهم را توضیح داده‌ایم.

تماشا در یوتوب دیجیاتو:

تماشا در آپارات دیجیاتو:

۱) بازگشت هایابوسا ۲

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل

بازگشت ماموریت بلندپروازانه سازمان فضایی ژاپن، یعنی هایابوسا ۲ یکی از مهم‌ترین - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - موفقیت‌های فضایی ۲۰۲۰ به شمار می‌رود. هایابوسا ۲ که در سال ۲۰۱۴ برای نمونه‌برداری از سیارک ریوگو به فضا پرتاب شده بود، 5 دسامبر ۲۰۲۰ با دست پر به زمین برگشت.

این ماموریت در ۲۷ جون ۲۰۱۸ به سیارک ریوگو رسید و قرار - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - بود حدود ۱۰۰ میلی‌گرم از ذرات این سیارک را به سیاره ما برساند. وقتی کپسول حامل این ذرات به زمین رسید و مورد بررسی دانشمندان قرار گرفت، مشخص شد که این ماموریت موفق شده بیش از ۱۰۰ میلی‌گرم از ذرات سیارک ریوگو را به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - دست ما برساند تا بتوانیم با مطالعه این نمونه‌ها، دانش‌مان را در مورد منشا حیات افزایش دهیم. این نمونه‌ها همچنین به ما کمک می‌کنند تا از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - معماهای پرپیچ و خم چگونگی شکل‌گیری منظومه شمسی پرده برداریم.

۲) اوزیریس-رکس و نمونه‌برداری موفق

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل

اوزیریس رکس یک ماموریت سمپل ریترن مشابه هایابوسا 2 است که ناسا برای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - نمونه‌برداری از سیارک بنو که در فاصله حدود ۳۰۰ میلیون کیلومتر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - از زمین قرار دارد، آن را به فضا فرستاد. ماموریتی که در سال ۲۰۱۶ به فضا رفت و در سال میلادی گذشته موفق به نمونه‌برداری - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - شد.

کپسول حامل نمونه‌های جمع‌آوری شده از بنو همین الان در راه زمین است و تا سال ۲۰۲۳ به دست دانشمندان می‌رسد. اوزیریس رکس پس از رسیدن به بنو، بیش از ۲۰ ماه مشغول بررسی این سیارک و ارسال داده به زمین بود. داده‌هایی که به دانشمندان کمک می‌کرد تا محل دقیق نمونه‌برداری را مشخص کنند و تا جای ممکن ریسک - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - از دست رفتن ماموریت را کاهش دهند.

بد نیست بدانید که بنو یک سیارک نوع بی است. سیارک‌های نوع بی سرشارند از کربن که چنین مشخصه‌ای آن‌ها را به سوژه‌ای مناسب برای بررسی مواردی در مورد منشا - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - حیات تبدیل می‌کند و به همین علت ناسا، بنو را مقصد اوزیریس رکس قرار داده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - است.

۳) اکتشافات مریخ

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل

۲۰۲۰ یکی از شلوغ‌ترین - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - سال‌های تاریخ عصر فضا در ارسال ماموریت‌ها به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - سوی مریخ است. سه ماموریت از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - ۳ کشور چین، امارات و ایالات متحده، همین الان در راه مریخ هستند و به‌زودی به سیاره سرخ خواهند رسید تا نگاه بشر را روی این سیاره وسعت دهند و پرده از رازهای آن بردارند.

مریخ که هر روز بیشتر از دیروز در خبرهای فضایی به چشم می‌خورد، میزبان پرسویرنس و اینجنیوییتی از سازمان فضایی آمریکا یعنی ناسا خواهد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - بود. ماموریت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - رباتیکی که - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - قرار است نمونه‌هایی را از سطح مریخ جمع‌آوری کند تا در ماموریت‌های بعدی این محموله را به زمین برگردانند. همچین قرار است اولین تجربه بشر در پرواز - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - یک بالگرد در جایی غیر از زمین با این ماموریت رقم بخورد. بالگرد اینجنیوییتی با نبوغ در کنار مریخ‌نورد پرسویرنس یا پشتکار، یکی از هیجان‌انگیزترین ماجراجویی‌های بشر ورای زمین را رقم خواهد زد.

امارات هم که با همکاری دانشگاه‌های برکلی،کلورادو - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - و آریزونا، مدارگرد مسبار الامل یا امید را به مریخ فرستاده است، با بررسی جو مریخ و مسائلی مرتبط به اقلیم این سیاره، نام خود را در کنار بزرگان حوزه فضا - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - ماندگار می‌کند. البته ناگفته نماند که این مدارگرد به کمک یک موشک ژاپنی از سایت پرتاب تانیگاشیما در ۱۹ جولای ۲۰۲۰ عازم فضا شده است.

اما قدم‌های بلند چینی‌ها در حوزه فضا در سال ۲۰۲۰ واقعا دیدنی بود. تیانون ۱، ماموریت پیچیده چینی‌ها به مقصد مریخ است. ماموریتی که از یک سطح نشین یک مریخ‌نورد و یک مدارگرد تشکیل شده و اگر با موفقیت روی مریخ فرود بیاید، چین را پس از آمریکا به دومین کشوری تبدیل خواهد کرد که - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - با موفقیت روی سیاره سرخ فرود آمده است.

۴) چانگه ۵

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل

در یکی از کوتاه‌ترین و مهم‌ترین ماموریت‌های - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - فضایی ۲۰۲۰، چینی‌ها چانگه ۵ رو به ماه فرستادند. فضاپیمایی که ۲۳ نوامبر ۲۰۲۰ زمین را به مقصد ماه ترک کرد، روی ماه فرود آمد و بعد از حدود ۴۵ سال نمونه‌هایی را از ماه جمع‌آوری کرد تا آن‌ها را به زمین برگرداند.

کپسول حامل ۱۷۰۰ گرم از ذرات سطح ماه در ۱۶ دسامبر ۲۰۲۰ روی زمین  فرود آمد و به‌زودی قرار است - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - اطلاعات زیادی را از همدم زمین، یعنی ماه در اختیار دانشمندان بگذارد. چانگه ۵ این نمونه‌ها را از نزدیکی یکی از کوه‌های دریای طوفان‌ها در سطح ماه جمع آوری کرده است. ذراتی که برخلاف نمونه‌های قبلی جمع آوری شده از ماه، جوان هستند و سنشان چیزی حدود ۱.۳ میلیارد سال است.

۵) گام بلند کرو دراگون

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل

کرو دراگون نام - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - فضاپیمای ساخت شرکت اسپیس اکس است که در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - ۳۰ می ۲۰۲۰ سوار بر موشک فالکون ۹ به فضا رفت و ۳۱ می با موفقیت، داگ هارلی و باب بنکن را به ایستگاه فضایی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - رساند. این ماموریت فضایی که اسپیس اکس - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - آن را برای ناسا اجرا کرده است، اولین ماموریت یک شرکت خصوصی فضایی و اولین سفر فضایی سرنشین دار - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - آمریکایی‌ها بدون کمک روسیه بعد از جولای ۲۰۱۱ بود.

داگ هارلی و باب بنکن بعد از حدود ۶۲ روز - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - اقامت در ایستگاه فضایی، سالم و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - سرحال به زمین برگشتند. موفقیت کرو دراگون آغار عصری جدید در ماموریت‌های فضایی است که در آن سازمان‌هایی مثل ناسا به شرکت‌های خصوصی بیش از پیش اطمینان می‌کنند. شرکت‌هایی که قابلیت زیادی برای بلندپروازی‌های ماجراجویانه‌تر در حوزه فضا دارند و همچنین قادرند این ماموریت‌ها رو با قیمت‌های کم‌تری - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - پیش ببرند.

امیدواریم سال ۲۰۲۱ هم سالی پر از ماجراجویی و موفقیت در مرزهای بیکران - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - فضا برای بشر باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوشبوی نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام و عرض ادب خوب هستید؟ احیانا شما اطراف پیامبر اعظم سرعین سرویس دهی دارید.
پاسخ: بله در پیامبر اعظم شهر سرعین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone